Hampton Inn Manhattan-Madison Square Garden reviews

3,5
4,5

Laatst bijgewerkt: 2 november 2019

Centrale ligging

Zwaar teleurstellend personeel en absoluut niet meedenkend. Mijn creditcard werkte niet voor de borg en terwijl ik de hotelkamer betaald had en genoeg cash bij me had mocht ik niet de hotelkamer op. Voor Nederland was het midden in de nacht en kreeg niemand te pakken en bleef het personeel onvriendelijk en wilde nergens in meedenken. Daar stond ik dan midden in New York met mijn zoontje. Zwaar teleurstellend... Pas na zes uur toen ik iemand te pakken kreeg en een vervangende kaart geregeld had kreeg ik toegang tot de kamer.

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2019

Slecht ontbijt. harde bedden en ook niet voor lange mensen bestemd.

niet zoals wij verwacht hadden. Op zich allemaal positieve reviews met her en der een slecht maar ja dat hou je altijd, heb ik besloten dit hotel te boeken... Hier heb ik enorm veel spijt van. ik had liever een paar euro extra uitgegeven aan wel een fatsoenlijk bed en ontbijt. Na het lezen van de reviews ook besloten om te vragen naar een kamer aan de achterkant want daar zouden we geen last hebben van het lawaai van buiten... Helaas niets was minderwaar, de hele nacht het geluid van een draaiende airco van het kantoorpand aan de achterkant was ook niet prettig. Misschien had ik dan toch liever aan de voorkant geslapen. Het ontbijt was erg slecht en karig, dat je moest eten van een plastic bordje met plastic bestek dat had ook niemand mij erbij verteld. Na dag1 maar besloten om buiten de deur te ontbijten. Ik zou dit hotel dan ook nooit bij iemand aanraden.