Ameritania at Times Square reviews

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2022

Centraal gelegen hotel

Top plek

Laatst bijgewerkt: 26 maart 2020

Een goed en degelijk hotel vlak bij times square en vlak bij een Metro station.

Het Ameritania ligt handing in het centrum van New York. Times Square is ongeveer 5 minuten lopen. Om de hoek zit de ingang van de metro. Taxi's staan voor de deur klaar. Helaas is het niet mogelijk om in het hotel te ontbijten als je niet met een reisgezelschap reist. Echter geen probleem in de buurt zitten voldoende goede ontbijt gelegenheden. De receptie, bemand door Christy en Hope tijdens ons bezoek waren geweldig. Zij losten alle vragen en verzoeken op. Julian, de portier, gaf goede adviezen om 's-avonds ergens te gaan eten. Een leuk hotel in het centrum, maar in niet al te drukke straat.

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2020

geweldige ligging hoek 54e/Broadway op loopafstand Timesquare en Central Park

Uitstekend hotel vanwege de ligging vlakbij metro 7e Avenue en op loopafstand Timesquare en Central Park. Rondom voldoende eetgelegenheid voor de hele dag, en op 50 meter een Starbucks! (In het hotel is namelijk verder niets behalve ieder dag waterflesje op je kamer en thee en water in de receptie.) Ruime uitnodigende receptie c.q. grote hal met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. (Heerlijke fauteuils voor als je moet wachten, bijvoorbeeld je laatste dag.) Wij hadden een uitstekende kamer met heerlijke bedden. Als je smorgens op een populair tijdstip doucht is er lauw water, maar ben je eerder of juist later dan 9 uur is ook de gewone plus grote regendouche heerlijk! Onze kamer op de 12 (en hoogste) verdieping helemaal aan de achterkant (en binnenkant gebouwen) had misschien geen geweldig uitzicht maar het was heerlijk rustig! Voor ons na een zalige maar slopende dag en met het tijdsverschil top dus.

Laatst bijgewerkt: 13 juli 2019

Centrale ligging, op loopafstand van central park (rust)

Eenvoudig hotel met redelijke lobby. Kleine fitnessruimte, het woord "gym" is hier niet op zijn plaats, maar daar kom je niet voor. De kamers zijn eenvoudig, met goede airco en een badkamer die geschikt is voor het doel.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2019

Super fijn hotel op perfecte locatie

Vriendelijk personeel en op super locatie bij Times Square. De kamer was schoon en werd goed bij gehouden