Circus Circus reviews

Hr. J. Zegers
Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2023

Goedkoop en goed

Zeer goed hotel aan het einde van de strip in Las Vegas. Zeker niet duur, schoon, ruim en rustig. Resort fee die ter plekke nog betaald moet worden geeft geen toegang tot ontbijt, dat is nog een extra fee. Ontbijt buffet raad ik niet aan, zou naar de Denny’s gaan tegenover. Bed was goed, zwembad ruim en schoon en gezellig hotel met een circus thema. Ook niet al te druk hotel.

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2023

Circus Circus hotel Las Vegas

Het is een gedateerd hotel met veel geluidsoverlast. De ligging is wel erg handig.

Hr. P. Hungens
Laatst bijgewerkt: 23 juli 2023

Doe het niet!

Dit hotel is vergane glorie in optima forma. Alles, maar dan ook alles is verouderd, kapot, beschadigd of vies. mers zijn niet schoon. De vloerbedekking wordt waarschijnlijk maar eens per maand gestofzuigd, want in onze kamer troffen we de glitterconfettit van de vorige of de voor-vorige bewoners nog aan. Gewoon midden in de kamer. Rondom de poten van de bedden bevond zich een respectabele hoeveelheid stof. De airco maakt een hels kabaal, dat het midden houdt tussen het geluid van een grote generator en een rochelende astmapatiënt. De dekens op de bedden (geen dekbedden dus) zaten vol (grote) gaten. De badkamer was ranzig. Er was gebruik gemaakt van behang (?,), dat door de vocht uiteraard had losgelaten op verschillende plaatsen. Achter dat losse behang zat natuurlijk schimmel. Diezelfde schimmel zat rond en in de ventilatierooster. Een WC-borstel ontbrak. De vloer van de badkamer lag volg haren en stukjes papier. Het douchegordijn (de douche was gecombineerd met een ligbad) zat onder

Mw. H. Post (Metselaar)
Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Er zit geen koffieapparaat bij kamer en lauw water bij douche

Laatst bijgewerkt: 18 juli 2022