Yosemite Cedar Lodge reviews

Mw. J. Hoefs
Laatst bijgewerkt: 29 september 2023

Laatst bijgewerkt: 16 september 2023

Fijne lodges.

Complete lodges. Ontbijtmogelijkheid. Ontbijt is goed. Bistro met lekker eten. Complex ong 15 min rijtijd van Yosemite ingang

Mw. J.P. Beckker
Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2023

Goede lodge, neigt meer naar motel als een hotel

Hier 2 nachten geslapen, prima bedden, erg oudbollig, maar schone kamer. Alleen in-room WiFi, moet je wel kopen. In El Portal is niks te beleven. Doorgaande weg naar Yosemite National Park.

Mw. D. van IJzendoorn (Broer)
Laatst bijgewerkt: 13 juli 2023

Mw. H. Post (Metselaar)
Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Goede kamer met luxer Jazzuzi maar jammer dat geen wekker en WiFi tegen betaling vinden we duur

Hr. S. Corputty
Laatst bijgewerkt: 21 september 2022

Laatst bijgewerkt: 9 september 2022

Perfecte locatie en fijne kamer!

Prachtige plek! Vlakbij yosemite! Receptie 24u bereikbaar, winkeltje erbij zeer fijn, restaurant goed eten, beetje chagrijnig is het jonge personeel, de oudere garde was vrolijk en vriendelijk! maar dat mag de pret niet drukken, zwembad is top! Absoluut een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Cedar lodge

Poort naar yosemite. Ligging ten opzichte van park prima. Kamers beetje basic maar genoeg uitgerust en mooie omgeving. In omgeving nauwelijks eetfaciliteiten beide restaurants gedaan snackbar setting restaurant kwalitatief beter eten dan Mexicaanse alleen alles komt op plastic plastic borden bestek etc dat is toch wel jammer voor een hotel dat de poort is naar natuurschoon dat van duurzaamheid 1 km voor de ingang geen sprake is. Ontbijt zelf geregeld daar maar mijn tip zou zijn ga vroeg naar yosemite en haal daar iets van ontbijt. Zwembad was niet echt proper.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2022

Losse verdrijven doe niet samenwerken. Slechte bedden.

De ligging is geweldig , vlak bij een rustige ingang van het park . De kamers zijn verouderd maar ze geven ook aan dat ze aan het renoveren zijn.( en dat is hard nodig ) maar de bedden zijn echt niet goed . Het beddengoed is oud en niet fris. Je slaapt op een matras waar een onderdeken op gelegd is die gaat rimpelen. Niet fijn en fris! Vervelender vonden wij dat het hotel los staat van het gedeelte waar je kunt eten. Omdat het genieten echt een eind uit de bewoonde wereld ligt ben je erg afhankelijk van een restaurant . Bij ons was deze gesloten bij aankomst ( we kwamen om 20:30 uur aanbonden we wegens de brand erg om hebben moeten rijden) er is dan niets of Niemand die even gastvrij iets te eten kan regelen. De dag later was het restaurant gewoon gesloten ! Zonder aankondiging . De eerste andere gelegenheid is 15 km verderop. Het hotel zegt: sorry, ze horen niet bij ons! Zo ook met de WiFi. Het hotel ligt in een gebied waar er geen bereik is voor je telefoon. Je bent dus afhanke