Savoy Central reviews

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2024

Prima!

Hoewel eerste aanblik bij aankomst iets tegenvalt, is het hier prima uit te houden. Goede bedden, lekker ontbijt en een lekker zwembad op het dak. Metrostation op tien minuten lopen en in de straat diverse leuke restaurantjes. Zien er niet sfeervol uit, maar eten is goed en niet duur.

Van Hillo
Laatst bijgewerkt: 11 januari 2024

Geweldig!

Prachtige ruime kamers met kitchenette en zelfs een wasmachine, fantastisch personeel. We hadden halfpension geboekt, het eten was zeer goede kwaliteit..q zelfs perfect. 's Morgens konden we aangeven wat we voor lunch/diner wilden, we konden kiezen wat we wilden. Ontbijtbuffet ook zeer uitgebreid, kok erbij om je eitje te bakken. Zeer levendige buurt, je proeft hier echt de sfeer. Zeker een aanrader Oh ja en als je jarig bent maken ze er helemaal een feestje van

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2018

Mooi, netjes, goeie ligging

Het is een mooi en netjes hotel de mensen zijn zeer vriendelijk en het ontbijt was top! Op het dakterras zit een mooi zwembad met een prachtig uitzicht met aan de ene kant oud Dubai en de andere kant nieuw Dubai. Als we nog een keer naar Dubai gaan boeken we zeker weer in Savoy Central!