Oaks Ibn Battuta Gate Dubai reviews

Veenman
Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

Oaks

Groot hotel, voelde niet zo aan. Schone en ruime kamers. Fitness goed te doen. Eten ruime keuze ook vegetarisch, ruime keuze in fruit. Dichtbij mall en metro. Taxi s altijd ruim aanwezig. Busje naar 't strand op de palm ook goed geregeld. Krijgt daar handdoeken. Dit geldt ook voor het zwembad in het hotel. Einde van de dag tot 1800 kan je nog aan de andere kant in het warme bubbelbad zitten. Stomerij service perfect.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2023

Redelijk niets aparts

Niets te beleven in de avond in hotel kamers worden niet gepoetst alleen handdoeken en bed opmaken altijd rond 5 uur zeer ongelukkige tijd geen info over B.V. een goed hotel of leuke attracties

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2023

niets bijzonders

meer verwacht voor de totale prijs van 5 sterren , kamers niet echt schoon, airco is een herrie ding.

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2022

Geen goede ligging

In de beschrijving staat er dat het dichtbij het strand is. Hierdoor veronderstelde wij op loopafstand, maar met de auto duurt het 10 minuten. Er staan verschillende foto’s van zwembaden die wij niet terug hebben kunnen vonden in het hotel. Er was 1 rooftop zwembad. Valse omschrijving van wat het hotel eigenlijk is en heeft.

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2022

Een mooi hotel waar je niet tussen de drukte zit. Het is van alle gemakken voorzien.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2022

Fijn hotel wat een prima ligging heeft t.o.v. het centrum.

Uitzicht is op de energiecentrale nou niet echt inspirierend te noemen. Echter het zwembad, interieur is echt fantastisch. Zeer gastvrij, schoon hotel wat een hele positieve indruk heeft achter gelaten.

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2019

Goed hotel, kwam er voor de tweede keer!

Hotel was goed zoals verwacht, daarom had ik dit nog een keer geboekt. Wat alleen erg jammer was is dat ze een andere beach club hadden, voorheen oceana, dat was de reden dat ik nog een keer ging en bij aankomst kreeg ik te horen dat ze nu met Riva Beach club werken, hier was ik erg teleurgesteld in. Op de site prijsvrij stond hier ook niks over beschreven en zelfs de oude foto’s van de beachclub stonden nog op de site. Erg jammer.

Beachclub
Centrale hal