Grand Hyatt Dubai reviews

HygiΓ«ne
9,7

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Perfect geregeld door D Reizen

β€œ Erg goede communicatie informatie komt helemaal overeen met de werkelijkheid lokatie,verblijf ,hotel acomendatie. β€œ

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Goed geregeld πŸ‘

β€œ Goede communicatie alles perfect geregeld β€œ

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Geen update ontvangen van Prijsvrij

β€œ Prima vakantie gehad, alles ook prima geregeld. Echter boek ik bij prijsvrij.NL en krijg ik vervolgens mijn reisdocumenten in het duits omdat het via een duitse Tour Operator is gelopen, dit is jammer. Ook was er tijdens het boeken niets bijzonders aan het hotel. Echter toen ik een paar dagen voor de reis in mijn reis documenten keek zag ik staan dat het kinder zwembad / kinder speeltuin / tennis baan etc afgesloten zijn wegens verbouwingen welke tot eind 2024 kunnen duren. Ik had dit hotel juist uitgekozen ivm het kinder zwembad en de faciliteiten. Erg jammer dit en dus geen update mogen ontvangen van Prijsvrij β€œ

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2024

Top!

β€œ Luxe zoals je luxe mag verwachten. β€œ

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

β€œ Geen toelichting bij de review gegeven β€œ

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Een hotel met fantastische service en eten.

β€œ De service, hygiΓ«ne en het eten zijn fantastisch. Voor (kleine) kinderen is er een leuk zwembad. Alleen de animatieclub was dicht. Naast het hotel is er (tegen betaling) een speelparadijs. Helaas is er in de omgeving naast het Wafi winkelcentrum niet veel te beleven. Overal is een taxi voor nodig. β€œ

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

β€œ Aan Grand Hyatt is er niks mis maar wel aan prijsvrij! Als je voor 3 personen waarvan 1 een kind is en de volle pond betaalt dan verwacht je voor haar ook alles! Daar aangekomen was er geen bed voor haar maar een bank die wij omgetoverd hebben tot slaapbank en dat ze ook tussen ons in sliep. Ook bij de andere restaurants in het hotel mocht ze alleen een kindermenu kiezen die zij al hadden samengesteld en niet kon afwijken. Toen we in de ochtend aankwamen was er geen ontbijt geregeld want dat begint pas de volgende dag en de kamer kon je pas na 15.00 smiddags krijgen. Dat had prijsvrij even kunnen melden. Nu krijgt het hotel een slechte naam terwijl jullie je zakken warm gevuld hebben. Contact met jullie is ook ver te zoeken! β€œ

Tropisch regenwoud in hotel
Lobby