β Erg goede communicatie informatie komt helemaal overeen met de werkelijkheid lokatie,verblijf ,hotel acomendatie. β
β Goede communicatie alles perfect geregeld β
β Prima vakantie gehad, alles ook prima geregeld. Echter boek ik bij prijsvrij.NL en krijg ik vervolgens mijn reisdocumenten in het duits omdat het via een duitse Tour Operator is gelopen, dit is jammer. Ook was er tijdens het boeken niets bijzonders aan het hotel. Echter toen ik een paar dagen voor de reis in mijn reis documenten keek zag ik staan dat het kinder zwembad / kinder speeltuin / tennis baan etc afgesloten zijn wegens verbouwingen welke tot eind 2024 kunnen duren. Ik had dit hotel juist uitgekozen ivm het kinder zwembad en de faciliteiten. Erg jammer dit en dus geen update mogen ontvangen van Prijsvrij β
β Luxe zoals je luxe mag verwachten. β
β Geen toelichting bij de review gegeven β
β De service, hygiΓ«ne en het eten zijn fantastisch. Voor (kleine) kinderen is er een leuk zwembad. Alleen de animatieclub was dicht. Naast het hotel is er (tegen betaling) een speelparadijs. Helaas is er in de omgeving naast het Wafi winkelcentrum niet veel te beleven. Overal is een taxi voor nodig. β
β Aan Grand Hyatt is er niks mis maar wel aan prijsvrij! Als je voor 3 personen waarvan 1 een kind is en de volle pond betaalt dan verwacht je voor haar ook alles! Daar aangekomen was er geen bed voor haar maar een bank die wij omgetoverd hebben tot slaapbank en dat ze ook tussen ons in sliep. Ook bij de andere restaurants in het hotel mocht ze alleen een kindermenu kiezen die zij al hadden samengesteld en niet kon afwijken. Toen we in de ochtend aankwamen was er geen ontbijt geregeld want dat begint pas de volgende dag en de kamer kon je pas na 15.00 smiddags krijgen. Dat had prijsvrij even kunnen melden. Nu krijgt het hotel een slechte naam terwijl jullie je zakken warm gevuld hebben. Contact met jullie is ook ver te zoeken! β