Amwaj Rotana - Jumeirah Beach Residence reviews

3,5

Van Putten
Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Top hotel met prima service en goede ligging in toeristisch deel.

Het hotel is schoon, heeft ruime kamers, en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden alleen ontbijt bijgeboekt, en dat was zeer uitgebreid en heerlijk. De ligging, vrijwel direct aan het strand in het toeristische gebied is ook helemaal prima. Zeker geen spijt van, zou het zo weer boeken.

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

Fantastisch hotel!

Heel mooi schoon hotel met een heerlijk buffet (was gratis). Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt aan The Walk en het is vanaf het hotel 20 minuten lopen naar de Dubai Marina Haven. Het zwembad van het hotel ligt tot ongeveer half 12 s'morgens in de schaduw maar het strand is op 5 minuten lopen en daar lig je ook prima als je van de zon wil genieten. Dit hotel is wat ons betreft echt een aanrader.

de Koning
Laatst bijgewerkt: 14 mei 2023

uitstekend hotel 50 m van zee

Fantastisch hotel alle voorzieningen prima kamers vriendelijk personeel uitstekende service geweldig ontbijt. Schoonmaak super

Hr. D. Selten
Laatst bijgewerkt: 29 december 2022

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2022

Hotel was prima

De transfer die ons bracht was niet fijn we hebben bij aankomst 1:30 gewacht we kwamen pas heel laat aan bij de hotel en dat vind ik niet normaal we gingen pas om 04:00 met 2 kinderen te eten halen omdat we zo lang op de vliegveld hebben gewacht op onze transfer en de terug weg was heel gevaarlijk want de bus reed zo hard dat we zelfs de lucht in zijn gesprongen op de drempels nou ik zeg het was heel slecht de transfer!!! We schrokken ons dood! En de heen weg al zo lang gewacht was niks aan!

Mw. M. van de Haar
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2022