Bieno Venüs (ex Venus) reviews

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2023

Wij zijn tevreden

Een verzorgde accommodatie met vriendelijk personeel en goed eten.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2022

Heerlijke vakantie, vriendelijk personeel

Prachtig hotel, vooral de binnenplaats is erg mooi met alle bomen en planten. Onze kamer lag aan de binnenplaats wat met een kind van 1,5 jaar niet handig was. De kamers zijn erg gehorig dus ons kind had last van de geluiden die van de binnenplaats kwamen (zowel overdag als snachts). Het eten is goed en afwisselend. Het personeel is ontzettend vriendelijk, vooral voor kinderen! De WIFI is erg onstabiel en slecht. Ze hebben een betaalde WIFI die eigenlijk gewoon voor iedereen beschikbaar moet zijn. Wij hadden een paar dagen minder goed weer en op die dagen is de bar aan het strand weinig open. Dat was jammer want daar kom je pas achter als je er bent (en dan geen drinken mee hebt). Op onze laatste dag kregen we een lunchpakket voor het reizen, super!

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Fijn hotel, zorgzaam personeel

Iedere dag schone handdoeken, bedden waren hard, locatie is prima, strand is goed gelegen, zee loopt wel snel af. Zandstrand met minimale stenen. Dolmus naar Side of Manavgat 1 euro p.p. enkele reis. Grote bazar/markt in Manavgat op maandag is leuk. Halve dag bootreisjes zijn voldoende, langer geeft alleen meer pauzes om te varen of te zwemmen.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Gezellig kleinschalig hotel met goed eten!

Eten in het hotel is echt super! Bedden waren te klein en te hard. Kamers waren verouderd

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Fantastisch hotel met geweldig personeel

Wij hebben onwijs genoten van onze tijd in Venus. Vooral het animatie team was top ik wil graag Alex, Katya, Memo en Ahmed bedanken voor de geweldige vakantie. Het bar en keuken personeel zijn ook toppers ik ga iedereen missen. Ik zou dit hotel absoluut aanraden!!

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2022

Gezellig en leuk hotel.

Prijs en kwaliteit verhouding goed.Personeel in het algemeen vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2017

Rampenplan - Waardeloos

Komen daar al 12 jaar, twee keer per jaar. Dit jaar ook in mei en in oktober. In mei vreesden wij al maar werd in oktober waarheid. We hebben ons op geen enkel moment gast gevoeld in dit hotel. Zat in verkoopfase wat zijn weerslag had op alles. Elke dag werd het eten minder en vooral slechter van kwaliteit. Hoort een 4** hotel te zijn maar is nog geen enkele ster waard. Doodzonde want het is een pracht hotel op een geweldige locatie. Personeel zat geen leven meer in. Animatie was geheel dood. Gasten werden meer als last ervaren dan dat men hun best deed om iets voor ze te betekenen. Slechts een uitzondering....de dames van housekeeeping. Altijd aardig en een glimlach. Na 12 jaar gast........wij komen echt niet weer. Gaan reisorganisatie nog ons geld terug vragen. Dit was tebelachelijk voor woorden

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2017

Mooier dan op de foto's!

Toen we uit de bus stapte was het een verassing. De ingang van het hotel alleen al zag er veel mooier uit dan we dachten met al die bloemen. Toen we binnen kwamen en bij het inchecken kwam er meteen iemand van de receptie die allebei onze koffers mee nam en ons begeleidde naar de kamer. De kamer was helemaal top en heel schoon. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw geboekt (met balkon). Elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Het hotel is trouwens ook heel milieubewust maar dat merk je vanzelf. Het eten is dagelijks erg gevarieerd. Elke dag in de ochtend, middag en avond is er weer iets anders. Er is een poolbar en een strandbar waar je ook in de middag kan eten. Het personeel is enorm vriendelijk en werken lange dagen en toch blijven ze altijd vrolijk. Het animatie team organiseerde ook heel veel elke dag. In de middag werden er spelletjes gedaan en in de avond verschillende shows. Erg leuk! Wij hebben nog een fotoshoot gedaan en dat was bij ons €6,- per foto. Je kan ook een digitaal pakket nemen dan betaal je wel veel meer. Als je richting het strand loopt, loop je op een soort boulevard met allerlei winkeltjes, erg gezellig. Het strand is een paar minuten lopen en daar worden ook watersporten aan geboden. Als je naar de stad Side of Manavgat wilt kan je met een busje voor 1 euro daarheen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een leuke omgeving en zouden zeker nog een keer terug gaan!

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2017

Een fantastische hotel met mooie ligging en bloemrijk.

Zeer vriendelijk personeel. Fantastische animatie. Zij weten de gasten te amuseren zonder aan te dringen. Mooie en korte loop naar het strand. Langs het hotel een gezellige boulevard. Prachtige omgeving.

de ingang