23 beoordelingen voor Hotel Venus in Titreyengol Turkse Riviera

8.1
    Jan
    op 30.10.2017:

Rampenplan - Waardeloos

Komen daar al 12 jaar, twee keer per jaar. Dit jaar ook in mei en in oktober. In mei vreesden wij al maar werd in oktober waarheid. We hebben ons op geen enkel moment gast gevoeld in dit hotel. Zat in verkoopfase wat zijn weerslag had op alles. Elke dag werd het eten minder en vooral slechter van kwaliteit. Hoort een 4** hotel te zijn maar is nog geen enkele ster waard. Doodzonde want het is een pracht hotel op een geweldige locatie. Personeel zat geen leven meer in. Animatie was geheel dood. Gasten werden meer als last ervaren dan dat men hun best deed om iets voor ze te betekenen. Slechts een uitzondering....de dames van housekeeeping. Altijd aardig en een glimlach. Na 12 jaar gast........wij komen echt niet weer. Gaan reisorganisatie nog ons geld terug vragen. Dit was tebelachelijk voor woorden

Patricia
    op 23.06.2017:

Mooier dan op de foto's!

Toen we uit de bus stapte was het een verassing. De ingang van het hotel alleen al zag er veel mooier uit dan we dachten met al die bloemen. Toen we binnen kwamen en bij het inchecken kwam er meteen iemand van de receptie die allebei onze koffers mee nam en ons begeleidde naar de kamer. De kamer was helemaal top en heel schoon. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw geboekt (met balkon). Elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Het hotel is trouwens ook heel milieubewust maar dat merk je vanzelf. Het eten is dagelijks erg gevarieerd. Elke dag in de ochtend, middag en avond is er weer iets anders. Er is een poolbar en een strandbar waar je ook in de middag kan eten. Het personeel is enorm vriendelijk en werken lange dagen en toch blijven ze altijd vrolijk. Het animatie team organiseerde ook heel veel elke dag. In de middag werden er spelletjes gedaan en in de avond verschillende shows. Erg leuk! Wij hebben nog een fotoshoot gedaan en dat was bij ons €6,- per foto. Je kan ook een digitaal pakket nemen dan betaal je wel veel meer. Als je richting het strand loopt, loop je op een soort boulevard met allerlei winkeltjes, erg gezellig. Het strand is een paar minuten lopen en daar worden ook watersporten aan geboden. Als je naar de stad Side of Manavgat wilt kan je met een busje voor 1 euro daarheen.
    Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een leuke omgeving en zouden zeker nog een keer terug gaan!

Christina
    op 21.06.2017:

Een fantastische hotel met mooie ligging en bloemrijk.

Zeer vriendelijk personeel. Fantastische animatie. Zij weten de gasten te amuseren zonder aan te dringen. Mooie en korte loop naar het strand. Langs het hotel een gezellige boulevard. Prachtige omgeving.

berend
    op 13.06.2015:

goed gelegen leuk

Eten goede keuze en smaak vol leuk hotel goede kamers en strand bar goed

René en Melissa
    op 04.08.2014:

mooi authentiek hotel

gezellige sfeer in hotel, ontbijtbuffet is voor Griekse begrippen goed. Kamers zijn echt hel goed schoon en elke dag schone handdoeken dus ook op zondag.

margo
    op 31.07.2014:

Geweldig hotel!

Goed hotel alleen geldt niet alles bij 't all incl o.a. sterke drank.
    Dit was een grote tegenvaller als je van rum-cola houd en je moet 't dan met wodka doen.

Johan
    op 30.07.2014:

Super gezellig annimatie super

Wij zijn ong. Zeven keer geweest altijd met veel plezier de gasten zijn over het algemeen heel gezellig eten is zeer goed en animatie team is helemaal super kamers zijn ook goed de tuin word altijd netjes bij gehouden.winkels dichtbij.super hotel

Patricia
    op 30.07.2014:

Rustig, schoon hotel. Lekker eten

Rustig hotel, kamers worden elke dag goed schoongemaakt.
    Leuk zwembad, niet bijzonder.E r was ook nog een badje met glijbanen.
    Eten was goed en gevarieerd.
    Wel veel duitsers en oudere mensen en weinig kinderen. Een gemoedelijk rustig hotel.
    Ligging vlakbij het strand en wat winkeltjes. Vlakbij het strand is een busstation met busjes naar side en manavgat.

« 1 2 3

Faciliteiten van Venus

Venus is geschikt voor *

• Wellness/beauty obv 8 beoordelingen
  • Attractieparken/ Waterparken obv 1 beoordeling
  • Avontuur obv 1 beoordeling
  • Meer obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Titreyengol

Wednesday 29-6 Helder/Zonnig
Thursday 30-6 Bewolkt
Friday 1-7 Bewolkt
Saturday 2-7 Helder/Zonnig
Sunday 3-7 Helder/Zonnig
Monday 4-7 Helder/Zonnig
Tuesday 5-7 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Venus in Titreyengol, Turkse Riviera.

Vakantiepanel.nl heeft 23 vakantie beoordelingen Venus.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Venus vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Venus scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Venus vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Venus en het actuele weer Titreyengol. Bekijk hier ook andere Hotels Titreyengol of Hotels Turkse Riviera. Op de pagina van Titreyengol vind je vakantiebeoordelingen Titreyengol en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Venus achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Venus!

• Jan
    op 30.10.2017:

Niet meer boeken. Zeker uit het reisprogramma halen. Is het geld niet waard. Zijn voor dezelfde prijs betere hotels te vinden in Side.

• Patricia
    op 23.06.2017:

- Als je een excursie wilt boeken zou ik naar een van de lokale aanbieders gaan op de boulevard. Wij hebben 2 excursies geboekt bij BABA Boot en zijn zeer tevreden en veel goedkoper uit dan bij je reisorganisatie. - enige puntjes van kritiek: vaak zijn de bedden bij het grotere zwembad al vroeg bedekt met handdoeken van mensen waardoor er veel bezet blijft. Wij zijn meer strandgangers dus hadden daar niet veel last van. Bij het zwembad met de glijbanen was wel vaak plek. Het hotel mag hier wel iets aan doen. - de busreis van het vliegveld naar het hotel was langer dan dat we hadden verwacht. Er stond ongeveer 1 uur maar dit duurde zeker wel 2 uur doordat we langs meerdere hotels moesten. Maar dit ligt waarschijnlijk bij Prijsvrij of de reisorganisatie.

• Christina
    op 21.06.2017:

Naar aanleiding van het overlijden van mijn schoonmoeder heb ik een zeer slechte ervaring met de reisleider van LMX touristiek. Hij wilde totaal niet meewerken aan onze vlucht terug. Wij moesten zelf dit maar zien te regelen. Zijn vrije dag was belangrijker. Het hotelpersoneel was hier getuigen van. Zij spraken hier schande van, waar ik mij bij aansluit. Deze persoon verdiend geen reisleider te zijn.

• berend
    op 13.06.2015:

Prijs gunstg

• René en Melissa
    op 04.08.2014:

authentieke sfeer in hotel in ere houden met hier en daar wel wat aanpassingen, b.v. badkamer (moderne kranen en douchescherm aanbrengen)

« 1 2 3