Megasaray Resort Side (ex Aska Side Grand Prestige) reviews

4,9

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2023

Resort is ok fijn personeel , maar 99% Russische vakantiegangers in deze situatie van nu niet gezellig

Resort is ok maar de badkamer niet ,personeel is vriendelijk .maar 99% Russische toeristen en dat is niet prettig met de situatie van nu,animatieteam was beregoed

Laatst bijgewerkt: 2 november 2019

Triest

Dictator van contact persoon Niet meer met corendon reizen

Laatst bijgewerkt: 26 september 2019

Mooi Hotel met palmbomen en cactussen

Mooi uitzicht op zee en zwembad Winkeltjes in de buurt Prive-strand met waterfaciliteiten

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2019

Fijn hotel wel iets gedateerd maar kamers zijn wel vernieuwd. Personeel en vooral het animatie team zijn super vriendelijk!! Wij vonden alleen dat het buiten het hotel niet veel was te doen, erg oud allemaal . Maar side centrum was gezellig, maar veel dezelfde winkels

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2019

Leuk hotel

De kamers zijn goed schoon mogen alleen wel groter , de bedden zijn wat harder maar voor mij niet storend. Het eten was prima. Animatie was ook leuk opgezet alleen elke dag het zelfde

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2019

Op het eerste oog een mooi hotel

Het eten was echt slecht..de bedden waren zo hard dat we de veren nu nog in de rug voelen..personeel praat beter Duits dan Engels erg hinderlijk. De zwembaden en glijbanen waren wel echt top!

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2019

Geweldig Hotel

Mooie ruime kamers en schoon overal was het netjes ook bij het zwembad

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2019

Leuk kleinschalig hotel.

We zijn vorig jaar ook geweest! Dan zie je dat er erg bezuinigd wordt en dat is jammer. De airco deed het niet het gevolg is dat hij warme lucht stond te blazen. Op de animatie is bezuinigd. En het eten was ook minder.

Laatst bijgewerkt: 1 november 2017

Is zeker zijn prijs niet waard en ook zijn sterren niet

Het is me veel tegen gevallen.Ben niet blij met de prijs en wat we hadden.de sauna was kapot en vies.schimmel.het eten was bijna iedere dag hetzelfde en weinig plaats.1 keer animatie vooer volwassen gehad.onze vlucht was heel laat,wij hadden andere tijd geboekt

Laatst bijgewerkt: 25 mei 2017

Geen 5 sterren hotel waardig

Hotel is compleet gericht op Russen. Wel 90% Russen. Animatieteam en personeel sprak amper duits, laat staan engels.