Turquoise Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 4 november 2023

Top hotel in mooie omgeving

Mooi hotel in een mooie omgeving ! Lekker aan strand met een mooie pier

van Straalen
Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Aardig personeel maar een verouderd hotel

Wij gaan al jaren naar dit hotel en geven eigenlijk nooit een review. Het personeel is super, werken hard en zijn bijna allemaal aardig. Daarover straks meer. Eten was dit jaar veelal louw zowel aan het begin van het diner als aan het einde. De kamers zijn zoals eigenlijk alles in het hotel verouderd. Wij hadden dit jaar 3 kamers geboekt en waren met zijn 6en. Alle kamers hebben een soort laminaat vloer welke open staat met als gevolg scherpe randjes welke voor kinderen en je voetjes niet fijn zijn. Muren zijn vies en bank, stoelen en meubels zitten vol met beschadigingen en vlekken. Het kan zijn doordat dit komt omdat we aan het einde zaten van het seizoen. De wc bril, toiletpapier houder, beugel voor handdoek etc... zitten los. De poetser heeft ons altijd verbaasd. De afgelopen jaren was dit echt goed. Dit jaar totaal niet. Spinnenwebben in lampen, vlekken op muur, vieze spiegel en veel stof. Je moet ook niet raar opkijken als er een blaadje op je kamer ligt waarbij ze aangeven dat je morgen tussen 10.00 uur en 14.00 uur niet op je kamer mag i.v.m. spuiten van insectenspray. In het hotel lopen bijzonder veel katten rond welke nogal eens op een kamer komen en vlooien mee dragen. Wij hebben geen vlooien of iets anders op onze kamer gehad maar we hebben wel mensen gesproken welke dit wel hebben gehad. In het hotel zelf zijn veel dingen aan reparatie of vervaning toe. Denk hierbij aan scherpe randen aan zwembad. Kapotte stoelen en ligbedden. Wc brillen van dames toilet bij Sultan bar alllemaal los van de pot. Liften die regelmatig stoppen en deur openen op de helft van een verdieping. Overigens waren de slaapkamers niet de eerste welke we kregen. We kwamen laat in de middag aan na een perfecte vliegreis. We hadden 3 hotel kamers. Bij 2 kamers in het bijgebouw kwam de schimmellucht je echt tegemoet bij het binnengaan van de kamers. Deze kamers waren van de kinderen en zij gaven aan dit niet zo erg te vinden. Ze vinden het vooral zielig dat een piccolo al met de koffers aankwam. Maar nadat we hebben uitgelegd wij een flink bedrag hebben moet betalen voor deze vakantie Wij niet in een schimmel kamer gaan liggen. De muren boven het bed hadden op deze kamers schimmel en niet zo'n klein beetje ook. Op de plinten in beide kamers zat een groene schimmellaag. De kamer rook naar schimmel en voelde heel vochtig aan. Zelfs de piccolo schrok ervan en we zijn weer naar de receptie gegaan. Nu komt het bijna allemaal vriendelijk personeel. De manager aan de receptie gaf aan andere kamers voor ons te hebben in het hoofd gebouw. We moesten wel per kamer 10 euro per nacht bij betalen. Voor een week en 3 kamers is dit toch een leuk bedragje... Ik heb aangegeven dat ik de andere kamers prettig vind maar niet 3x10 euro per nacht ga betalen voor iets wat niet mijn probleem is. De diepe zucht kwam en ze gaf aan dat we wel erg moeilijk deden. Maar ze had nog wel 3 andere kamers in het hoofdgebouw die gratis waren. Prima en zo geschied. Ik ga altijd met plezier naar Side maar ik ben toch echt van mening dat dit hotel absoluut geen 5 sterren meer is. Je kunt hier beter 3 sterren bij bedenken. Er zijn voor dit geld in de omgeving vele mooiere hotels maar of het personeel dan ook zo aardig is weten wij niet.

Reekers
Laatst bijgewerkt: 14 september 2023

Turquoise een echte aanrader

Wat een heerlijk resort. Zeer goede voorzieningen, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer gevarieerd aanbod van eten en drinken. Er worden veel activiteiten georganiseerd, voor ieder wat wils. Wij komen hier zeker nog terug

Hr. H. Lockhorn
Laatst bijgewerkt: 28 juli 2023

Geweldig hotel turquoise

Geweldig fijn hotel, alles schoon en keurig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Buffet is uitmuntend, zeer uitgebreid

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2023

Fantastisch hotel! Zeker een aanrader.

Hotel ziet er prachtig uit! Alles perfect schoon. Ruime keuze met eten. Vanaf vliegveld 1 uurtje rijden, hadden Prive transfer geregeld ipv in een bus met iedereen zodat we niet alle hotels langs hoefde te rijden. Stadje Side met het busje wat voor het hotel stopt is perfect, kleine 10 minuutjes rijden voor 1euro per persoon.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2023

Hr. W. Glas
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2023

Hotel turquoise

Voor de 5 keer in turkye maar dit hotel steekt er met kop en schouders boven uit ik kan geen min punt noemen

Hassink
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2023

Verblijf waar alles geregeld is

Het hotel ligt op een prachtig groen en uitstekend onderhouden complex. Er is van alles te doen en het terrein is prettig ingericht. 8 dagen verblijf en je hebt weinig behoefte van het complex af te gaan. Met kinderen en kleinkinderen die uitermate tevreden waren. De kleinkinderen wilden nog wel “500” dagen blijven.

Laatst bijgewerkt: 23 april 2023

Super vakantie weer.

Ziet er allemaal verzorgd uit.

Wijn
Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2022

Hotel Turquoise is een prima hotel!