Side Alegria Hotel & Spa reviews

5,7
5,7

Laatst bijgewerkt: 26 november 2023

Vakantie 23

Aangekomen in het hotel, zaten er kinderen in het hotel. 3 dagen last van gehad, dit is een adults only hotel. Hier hebben wij speciaal voor gekozen omdat mijn vrouw herstellende is van haar ziekte 😥 Zei zijn in overtreding. Ik heb hier een mail over gestuurd naar Prijsvrij, hopelijk gaan ze hier iets mee doen.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Prima , maar niet voor herhaling vatbaar

Prima kamers, die wat gedateerd waren, maar goed schoon gemaakt werden. Personeel bij de balie spreekt slecht Engels/Duits Strand ( met drankjes en eten) op 300 meter , strandbedjes met kussens gratis en handdoeken service 1x per dag Eten prima, maar wel eentonig

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2023

Double room Annex balcony.

Annex, blijkt een extern gebouw te zijn dit komt nergens naar voren en wordt ook niet uitgelegd. Annex betekend in Turks bijlage dus je denkt dat het iets met het balkon te maken heeft. Je wordt echter weggestopt aan de overkant van de straat in een niet proper gebouw. Daarnaast is de ingang tussen de kramen/winkels waar je via een metalen hekwerk dan smalle doorgang tot de ingang van dat gebouw komt. Je moet dan ook voor alle faciliteiten naar het hoofdgebouw (overkant straat) lopen om dit te kunnen gebruiken! Nee dit is ons zo niet bevallen dat we hebben omgeboekt naar het hoofd gebouw tegen meer prijs! Over dit laatste verwacht ik nog dat Prijs Vrij coulance omboeking toepast omdat dit nergens wordt vermeld tijdens de boeking op de site. Hierdoor een slapeloze nacht en een volle dag verloren om deze omboeking geregeld te krijgen. Daarna vakantie voortgezet met een bittere nasmaak.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2023

Eten was koud en de alcoholische drankjes waren niet te drinken behalve de bier.

Laatst bijgewerkt: 4 november 2022

Ok hotel, all inclusive viel tegen

Er was minder keus in eten dan ik gewend ben in Turkse all inclusive hotels. De bar sloot om 23u. Aan het strand wel bier en fris, geen wijn. Veel winkeltjes in de omgeving.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

Minder dan 5 sterren waard

Hotel is echt geen 5 sterren waard. Personeel spreekt geen Engels (als ze al praten). Sommigen waren wel aardig en vrolijk, maar pas als je hier als Duitser komt dragen ze je op handen en voeten. Hamam is niet gratis (wat ze wel op internet zeggen) en het animatieteam zie je niet. Er zijn geen parasols te vinden en er is nul muziek bij het enige zwembad met zon. Andere zwembad, waar wel muziek is, heeft na 12u geen zon meer. Het strand ligt bomvol, maar daar lig je eigenlijk bijna alleen maar onder schermen. Kamers zijn ietwat aan de kleine kant, worden wel elke dag schoongemaakt, maar het bed is verschrikkelijk hard en ouderwets. Als je van harde kussens houdt lig je in ieder geval goed. Er is geen enkele Nederlandse en zelfs geen Engelse tv-zender op de tv te vinden. De afwerking van de kamer is ook niet om over naar huis te schrijven en de kalk kan je bijna van het douchescherm afschepen met je nagel. Het eten was prima, vaak niet meer heet. Iedere dag hetzelfde, met uitzondering van een stok saté de ene dag en kebab de andere dag. De ligging is wel goed. Strand is dichtbij. Voor een euro kan je met een dolmus naar het oude Side en rondom het hotel zijn er genoeg winkels en restaurants te vinden. Vooral het restaurant naast het hotel, Relax, is erg lekker en het personeel daar is zeer vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2022

Zeer slecht hotel.

Ga niet naar deze hotel, wordt verkocht als 5 sterren is nog geen 1 ster waardig. Eten en drinken zeer slecht elke dag hetzelfde zonder smaak. Voor drinken enorme rijen vooral bij de zwembaden. En het eten is voornamelijk vis en kip.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Flexibel hotel zeer vriendelijk en goede ligging

Pracht hotel zeer flexibel een echt gast gevoel ook op t stand alles goed geregeld met ligbedden etc echt een aanrader dit mooie hotel en dpa