Sueno Beach Side reviews

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2023

Alleen maar russen

Alleen maar Russen ze hebben geen oog voor Nederlanders en het zwembad en het park geweldig goed onderhouden maar de kamers en de betjes op het strand hebben echt onderhoud nodig veel stuk

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2023

Russen

Eten en drinken was niks op aan te merken . Alleen wat tegen viel het hotel zat vol met Russen en hier was alles op gebaseerd. Muziek en animatie. Er was zelf een Russische missverkiezing. Wat een opluchting toen erna een week 700 vertrokken.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2023

Super!

Mooi all-in hotel met diverse zwembaden en direct aan het strand. Personeel is supervriendelijk. Hygiene is top. Het eten is van uitmuntende kwaliteit met gigantische keus aan de buffetten. Airco in de kamers. Een uitstapje naar het oude centrum van Side is ook erg interessant qua oude Griekse ruines, waarvan ze veel aan het restaureren zijn.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Top hotel

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad. Een mooi groot resort met altijd eten. Geen geren voor bedjes bij het zwembad deze zijn er vollop. Mooi zand strand en geen stenen in de zee. De kinderen hebben zich ontzettend vermaakt op de kermis en de glijbanen. Een heel kindvriendelijk hotel. Je hoeft het hotel niet perse af er is genoeg te doen. Echt een aanrader

Laatst bijgewerkt: 12 juli 2022

Een fantastisch resort voor kids! Maar erg veel Russen die de sfeer bepalen!

Het is een fantastisch resort/hotel voor kids echt van alles te doen! Kids club, animatie, loly pop land de kermis en een eigen waterpark. Heb je een kleurtje zoals ik, bereid je dan voor op de vele Russen die je elke dag aan zullen kijken en over je praten op den duur werd dit erg vervelend(gezin - man, vrouw en zoontje van 4) het resort is ook voornamelijk op de Rus afgestemd de Chinezen medewerkers spreken zelfs Russisch! Het eten was matig, het buffet restaurant was op sommige dagen top maar wij raden meer de ala carte restaurants aan. Wij zijn hier van 28 juni tot 9 juli 2022 geweest.

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022

top

voor ons de 6 e keer in Sueno, voelt als thuiskomen!

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022

SUPER HOTEL

SUPER Hotel voor een echt relaxte vakantie, overal is aangedacht en alles is er.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Netjes en schoon, gastvrij en vriendelijk, veel keus.

Zeer fijn en vriendelijk ressort. We hebben een fantastische vakantie gehad. Het hotel ligt dichtbij leuke bezienswaardigheden. Er is veel te doen en een uitgebreide keuze in eten en drinken. Ook was het er netjes en schoon.

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2019

Prachtig voor jong en oud

Erg goed bevallen. Fun rust vertier. Alles top. Eten super. Kamers ook. Wifi overal. Zeker aanbeveling voor jonge gezinnen. En. Jeugd.