Allsun Numa Club Side (ex Marvida Family Sunset Beach) reviews

4,1
4,7

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2023

Kamers zijn matig

Personeel is super vriendelijk het eten was heerlijk, helaas zijn de kamers van mindere kwaliteit. De bedden zijn erg hard, de airco blaast alleen stof en de badkamer zit behoorlijk vol met zwarte schimmel.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2023

Goede accommodatie..

Beetje verouderd, mooi zwembad, goed animatie team Zeer slecht eten, iedere dag hetzelfde, behalve op de Turkse avond

Yvette van Zantvoort
Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2023

Wij vonden dit geen 5* hotel maar eerder een 3* Het eten was matig, geen frietjes en om de 2 dagen hetzelfde. Veel achterstallig onderhoud en niet alles was open/beschikbaar. Het a la carte restaurant was dicht, de disco was dicht, matige airco op de kamer. Wij hebben een leuke vakantie gehad maar zullen deze accommodatie niet meer boeken of aanbevelen. Zwembaden waren overigens prima.

Mw. S. van Heeswijk
Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2022

Goede familiehotel

Een zeer goed hotel voor het geld wat wij ervoor betaald hadden, eten was prima en voldoende. Personeel over het algemeen vriendelijk alleen gaf het barpersoneel de Russische klanten soms voorrang (gaven mss meer tipgeld dan wij NL). Hotelkamer werd netjes bijgehouden met verschonen van badlakens en handdoeken. Enigste puntje van kritiek is dat de algemene wc’s soms geen wc-papier meer hadden maar met zoveel mensen in een hotel is dat waarschijnlijk ook niet bij te houden. Animatie voor volwassenen was niet zo heel bijzonder maar de bedoeling was goed zullen we zeggen.

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Meer dan ok maar niet 5 sterren

Verder niet veel aan toe te voegen We hebben een hele goeie vakantie gehad. Goed hotel goede sfeer goed personeel. Alles mooi schoon.

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2018

Vies, verschrikkelijk, kapot, geen fatsoenlijk eten en geen 5 sterren waard!!

We hebben betaald voor een 5 sterren hotel, dit hotel is niet eens 1 ster waard! We waren met 4 volwassenen en 1 baby. We zijn nu 3 dagen thuis en zijn allemaal besmet met salmonella bacterie! Baby ziek in bed met koorts en liep hier al mee op vakantie en niemand die kon helpen. Verschrikkelijk gewoon. En dit is niet het enige, hotel kamers waren vies, kapot er zat bloed op onze handoeken en de muur. Beddengoed was vies, eten was niet te vreten. Het zou er kindvriendelijk moeten zijn, mijn dochter heeft niet 1 dag fatsoenlijk kunnen eten en de beetjes die ze at waren dus besmet met salmonella bacterie. Airco werkt alleen op bepaalde momenten waardoor onze dochter het ook elke keer erg warm had op de tijden dat hij uit stond. Klachten ingediend en elkedag gebeld voor hulp. En we hebben geen hulp gekregen alleen hoge telefoonrekeningen!

henk nijboer
Laatst bijgewerkt: 30 september 2017

hotel is op versleten.

mag geen 5 sterren meer zijn kwaliteit en variatie slecht elke dag hetzelfde.personeel spreekt geen duits of engels.komen hier nu 10 jaar hebben de kwaliteit hard achteruit zien gaan.