Sidekum reviews

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2023

Hr. W. Strijker
Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Prima kleinschalig hotel waar wij al 15 keer geweest zijn.

Geweldig hotel met prima service, leuke bediening en goed eten.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2022

Personeel was over het algemeen vriendelijk. Zwembad leuk. Wel overal even diep. Glijbanen waren super. Hotel animatie niet geschikt voor jonge kinderen. Geen miniclub in de ochtend, wat er volgens de beschrijving wel zou zijn. Alleen de minidisco in de avond was leuk voor hen. Ook het eenmalig a la carte eten werd niet actief gevraagd. Als je er zelf naar vroeg dan zeiden ze dat het alleen zou plaatsvinden als er 20 kamers zich hadden aangemeld, wat dus nooit was.

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2022

Verschikkelijk hotel

De animatie is bar slecht het eten eenzijdig koud en slecht heb een voedselvergiftiging opgelopen op dag 7 . De handdoeken voor bij het zwembad zijn aan vervanging toe . Zulke gebruiken wij als poets doek

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Prima hotel voor die prijs

Prima prijskwaliteit verhouding. Wij zaten in de bijgebouwen, daar was het goed schoon. Over het hoofdgebouw hoorde ik andere verhalen van gasten. Het eten was echt lekker, voldoende en goed. Je moet wel op tijd zijn, 10 min voor de eindtijd start het opruimen al. In de beschrijving stond dat het op loopafstand was van het centrum. Ik dacht dat men hiermee het oude historische centrum bedoelde. Dat bleek niet zo te zijn. Daarvoor moest je een ritje met de dolmus maken (7 min, 1€). Wel waren er veel winkeltjes met kleding om de hoek van het hotel. Strand was 15 min lopen, of 5 min met de shuttlebus van het hotel. Wat handdoekje leggen doen ze hier toch ook wel weer lekker mee bij het zwembad. Aan het strand waren genoeg bedjes altijd ( in de periode 10-18 aug).

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Geweldig hotel voor ouderen

Geweldig hotel...goede bedden...grote kamer met airco...veel winkeltjes op loopafstand...goedkoop met de dolmus (stadsbus) overal heen....

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2022

Super Hotel nu voor de 11de keer geweest

Super Hotel ligging perfect loop de achtertuin uit en je hebt honderden winkeltjes. Eten en service is prima en in September weer terug.

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2022

Redelijk goed

Goed maar het kon er mee door Meer animatie dat was niet over dreven Verder kwam bediening was het top

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2022

Prima kleinschalig hotel waar wij al 12 keer geweest zijn.

Kleinschalig, maar gezellig. Al 12 x eerder geweest en zodoende treffen wij altijd bekenden. Personeel heel beleefd.

lekker smullen