Side Star Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 26 maart 2024

Een super hotel, geweldig personeel, goede hygiëne, relaxed

Alles klopt, je wordt op alle fronten bediend, Hamam en massage voor Turkse begrippen prijzig, een ultra all inclusive is helemaal niets extra iov all inclusief. Desondanks hebben wij een hlenfijne vakantie gehad en gekregen waar we voor kwamen, rust.

Yvonne
Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Goed hotel, lekker eten en leuke animatie

We zaten voor de 2e keer in Side Star Resort. Fijn hotel met elke avond goed en gevarieerd eten. Je kunt ook een keer in 1 van de 3 a la carte restaurants eten. ‘s Middags hebben ze ook buiten eten en een leuke buitenbar. Familiekamer is fijn met 2 (puber) kinderen die hun eigen kamer hebben. Veel faciliteiten bij het hotel, zoals een klimpark, voetbalveld, tennis/basketbalveld, zwembad met glijbanen, binnen zwembad en een sauna. Mooie tuin en direct naast het strand. Zelfs in februari volop animatie. Denk aan jeu de boules op het strand, darttoernooi, luchtdruk schieten, bingo, karaoke, live muziek, 2x disco. Op loopafstand heb je veel winkels. Je kunt ook gemakkelijk de dolmus pakken naar Side centrum en Kumkoy. Kortom, een fijne vakantie gehad en we komen graag volgend jaar weer terug.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Heerlijk!

Goede kamers, lekkere bedden, vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

Top

Hr. M.F.B.J. ter Heerdt
Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2023

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2023

Side Star Beach 2023, Side, Turkije

Wij gaan al voor de 19e keer naar dit Hotel Side Star Beach in Side, Turkije, meestal voor 17 dagen met 3 personen, omdat onze zoon verstandelijk beperkt is en dit een kleinschallig familiehotel is en daarom vertrouwd is. In 2023 is dit hotel t.o.v. 2022 ongeveer E 1.000,- duurder geworden omdat het nu Ultra All-Inclusive is geworden. Daarom zijn we nu 13 dagen gegaan. Dit Ultra All-Inclusive is bijna nergens in terug te vinden, behalve dat je nu eenmalig bij het Italiaanse restaurant kunt boeken en na midernacht nog een drankje bij de lobby kunt bestellen. Nog steeds moet je zeer vroeg (06.30 uur) je bed uit om een plekje aan het zwembad of strand te reserveren en aldaar tot minimaal 08.00 uur te blijven liggen. Verer is er niets veranderd qua shows en animatie. Nog steeds oude vloerbedekking vol vlekken in de gangen, te korte bedden, je moet om een topper vragen anders kun je er niet op liggen, verouderde inrichting (nog steeds hetzelfde als 25 jaar terug), kapotte stoelzittingen bij het zwembad. Te weinig zitplaatsen in de eetzaal. Er is in het verleden kamers bijgebouwd hetgeen de accomodatie/hotel/zwembad/strand overvol maakt Kortom de prijs/kwaliteit verhouding is niet meer in verhouding. Voor 2024 is de prijs opnieuw met E 450,- gestegen (voor 13 dagen met 3 personen)

Christina/ineke
Laatst bijgewerkt: 9 september 2023

Hr. D. Klos
Laatst bijgewerkt: 5 september 2023

Wel veel verschil in kamers. Pech heb je wanneer je kamer hebt boven de airco s van hotel. Hotel is heel netjes super ligging en veel keuze uit eten.

Vliegen vanaf Münster, rustig en relaxt