223 beoordelingen voor Hotel Side Mare Resort En Spa in Side Turkse Riviera

8.1
    José
    op 29.10.2019:

Heerlijk hotel

Wij zijn in de herfstvakantie 2019 hier geweest en hadden een familiekamer. Het hotel is heerlijk, prima kamer, eten is goed. Ook het zwembad is fijn, er is nog animatie maar daar moet je van houden. 's Avonds is er een show, daar zijn wij niet geweest. Er gaat een shuttle naar het strand, waar ook een bar is van het hotel. In de buurt zijn genoeg winkels.

Ronald

Schoon en mooi zwembad

Op het hotel is niet heel veel aan te merken. Het is schoon, netjes, goede verbinding met het strand, mooi zwembad maar..het personeel laat nog wel te wensen over. Typische ( Turkse?) maniertjes. Bij aankomst om 2 uur 's nacht geven ze je ( expres?) de verkeerde kamer. Geen familiekamer maar een kamer met stapelbed. Niet wat we hebben geboekt. Volgende dag wel de correcte kamer gekregen. Meerdere mensen gesproken bij wie dit ook was geprobeerd. Overal staan tipboxen, sommigen houden zelfs hun hand op als ze drankje voor je in doen is toch minder. Van mensen gehoord die hun kamer op de dag van vertrek langer wilden aanhouden dat ze euro konden betalen of 3 positieve recensies schrijven. Zo kom je wel aan een 8+. Volgens de site van prijsvrij zou het zomerseizoen tot 3 november duren. Echter op 27 oktober sloot het hotel, in de loop van de week daardoor steeds minder mensen en faciliteiten beschikbaar. Ook merkte je duidelijk aan het personeel dat ze er klaar mee waren. Al met al prima hotel een 7,5 wel waard maar er zijn wel wat verbeterpunten.

Angelique

Fantastisch

Heerlijk tot rust gekomen. Alles was perfect voor elkaar.

andfre
    op 24.10.2019:

gGweldige locatie en resort

Een uitstekend resort, vriendelijk personeel, goede service, eten was uitstekend en ruime keuze.
    Ook aparte eetruimte voor personen boven de 13 jaar, fijn als je even rustig wilt eten zonder kinderen naast je. Kortom:geweldig!

Saman
    op 18.10.2019:

Hygienisch, vriendelijk personeel

Houd je van de duitse/nederlandse keuken, dan zit je hier goed. Personeel is heel vriendelijk goed service en een mooi hotel. Veel ligbankjes zwembaden zijn schoon, alles is top op het eten na. Er wordt niet veel turks geserveerd, hun eten is meer op de klant gericht en de klanten zijn voornamelijk duitsers.

Jill
    op 10.10.2019:

Super fijn resort

Wij vonden de ligging kwa winkels super goed en dingen die je daaromheen te doen hebt was echt veel. Alleen de ligging met de zon was minder omdat de zonder achter het gebouw kwam en dan was je om 16:00 uur al uit de zon bij het zwembad. Maar bij het strand was die gewoon tot zonsondergang.

Simone
    op 27.09.2019:

Klantvriendelijk-schoon-prachtighotel

Wij zijn met 2 volwassenen voor het eerst geweest, prachtig hotel schoon,vriendelijk personeel kamers en bedden waren iedere dag schoon prachtige badkamer...niets op aan te merken eten was goed soms iets warmer gemogen...voor 1 week prima strand was ook fijn met busje heen en weer gebracht daar ook gewoon kunnen eten en drinken...s'avonds lekker shoppen in side met taxi we gaan zeker nog een keer terug Simone

D

Prima hotel

Prima hotel, eten veel hetzelfde, personeel niet heel vriendelijk. Schoonmaak kamer alleen goed als je geld neerlegt.

• José
    op 29.10.2019:

De oude stad van Side is interessant om te bezoeken. Verder hebben wij weinig ondernomen. Voor je een excursie boekt, kijk ook even wat je via het hotel kunt boeken. Scheelt geld.

• Angelique
    op 28.10.2019:

Je hoeft geen badlakens mee te nemen.

• D
    op 23.09.2019:

Rookvrije zones zou prettig zijn.

• Maria
    op 23.09.2019:

Ik miste een lekkere kop koffie! De koffie uit de automaat was niet mijn favoriet. Zelfde geldt voor de sappen, er was geen andere keus behalve uit de automaat. Verder begonnen de kidshows eigenlijk te laat voor onze kids (half 10). Maar hier valt allemaal nog echt wel mee te leven. Ik had persoonlijk wat meer van de cultuur willen terugzien bij het resort, maar het is vooral erg toeristisch dus aan de winkeltjes heb je eigenlijk niets behalve als je van nepmerken houdt. Dan moet je er echt op uit trekken. (Met een taxi kom je overal, die rekenen 10 euro per rit)

• gEOFFREY
    op 21.09.2019:

professionelere aanpak van de Animatie en ik zou er heel graag aan willen meehelpen.