189 beoordelingen voor Hotel Side Mare Resort En Spa in Side Turkse Riviera

8.1
    Johanna
    op 20.05.2019:

Toch fijne dagen

Zwembad en zonnebaden super.Te weinig parasols ook staan de liggelden te kort op elkaar.Strand alles oké. 1 maal bed verschoond daar hebben we de vijfde dag om moeten vragen.Restaurant super personeel heel vriendelijk. Wat me echt tegen viel het vlees en vooral de vis.

Melissa
    op 02.05.2019:

Heel schoon, goed hotel

Vriendelijk personeel, eten heel goed en keus genoeg!

M. Hoppen
    op 01.05.2019:

Gewèldig hotel en uiterst vriendelijk personeel!

Gewèldig hotel en uiterst vriendelijk personeel. Ze geven je ècht het gevoel dat je vakantie hebt en dus niets hoeft te doen. Alles is prima geregeld.
    Zeker de moeite waard om er nogmaals heen re gaan. Ècht een aanrader!!

Penney
    op 02.08.2017:

Verouderd zeker geen 5 sterren

Voor veel faciliteiten moet je extra betalen
    Alles bruin en oud vanbinnen
    Om 00.00 uur alles dicht
    Vriendelijk personeel en schoon

Natascha Huijpen
    op 20.08.2015:

Naar verhouding prijs kwaliteit standaard hotel

Hotel is niet te vergelijken met andere 5 sterren hotels in bijvoorbeeld Lara of de Sentido hotels. Maar prijs is dan ook zeker 600 a 700 euro goedkoper. Zoover beoordeling van 9,2 klopt echt niet. Eerder een 7.
    Animatie van maar 9 personen kan echt niet hele hotel vermaken, te weinig mankracht.
    Personeel heeft geen tijd voor geintjes, zoals wij gewend zijn van obers tijdens vakantie. Werkdruk waarschijnlijk te hoog!
    Helaas onze kinderen ook oorontsteking, zoals vele kinderen in dit hotel. Gemeld bij Jose van hotel, maar totaal geen feedback terug. Had hier nog niet van gehoord krijgen was als reply en verder niets meer....geen belangstelling / onvoldoende service!

Femke
    op 12.05.2018:

Netjes, leuke zwembaden en aardig personeel

Leuke kidsclub. dichtbij het strand met een goede busverbinding.

Enrico
    op 02.09.2017:

SUPER SUPER SUPER

net terug van deze geweldige vakantie. helemaal
    top wij dachten na al die slechte revieuws dat gaat wat worden maar dat was allemaal nep alles was perfect geweldig en ook nog voor zon prijs wauuuww SIDE MARE een dikke 10

Anoniem
    op 27.10.2017:

Totaal geen 5 sterren waard. Drama

Hotel is absoluut geen 5 sterren waardig en zeker geen All Inclusive.Bijbetalen voor.oa kluis,cocktails waarmee ze bij het zwembad langskomen, handdoeken, minibar, jus d'orange bij het ontbijt,suikerspinnen.Om in het A la Carte restaurant te mogen eten moest je minimaal een overnachting hebben van 7 nachten.Schaaltje voor fooien staan overal.... triest.
    Hygiene is ver te zoeken.Eten is slecht, beperkt & koud. Brood is zelfs in plastic gedraaid.Er loopt veel te weinig personeel. Wifi is een drama.Slecht of helemaal niet.Op kamer werkt WiFi sowieso niet.Airco werkt alleen tussen 15.u en 19.u. Lichten uit in hotel lobby& eetzaal. Zelfs de omslagen vd sleutelkaarten worden uitgegumt en opnieuw met potlood beschreven. Alles Onder het mom van Eco. Het management heeft de hand op de knip.
    Woensdagnacht brak er brand uit in het hotel. Gasten hebben elkaar wakker gemaakt. Ik zat zelf op de hoogste verdieping en werd zelf wakker van de brandlucht.Brandmelders/ rookmelders, sprinklers werkte niet,Brandkastjes bij de trappen konden niet worden ingeslagen.Brandtrappen eindigde op platdak. Geen trappen naar beneden en te hoog om te springen.2 mannen zijn naar beneden gesprongen en hebben een stellage gemaakt van tafels.Beneden waren de poorten vh hotel op slot.Pure paniek dus. En welke receptie zet een persoon in een rolstoel op de 6e etage.
    Hotel heeft op alle punten gefaald. Negatieve reviews op Facebook worden verwijderd.Vraag me toch af waar alle positieve revieuws vandaan komen. Met alle respect maar deze mensen hebben nog nooit de beleving in een echt 5 sterren hotel gehad.
    Mijn vakantie was een drama en totaal geruïneerd daarbij een traumatische ervaring aan overgehouden.
    Hotel blijkt in 2010 ook een grote brand te hebben gehad en daarna van naam veranderd.Vreemd,

• Johanna
    op 20.05.2019:

Heb ik al aan gegeven.

• Melissa
    op 02.05.2019:

De route naar het strand aantrekkelijker maken (lopend)

• Femke
    op 12.05.2018:

De speeltuin mag goed nagelopen worden. Die is wat gedateerd en kan veiliger. De regel dat er voor 9 uur geen handdoeken neergelegd mogen worden, wordt niet nageleefd helaas. Daardoor kan de situatie ontstaan dat je om half 9 met je kinderen bij het zwembad komt, zelfs bij het kinderzwembad, en je geen plek meer hebt, terwijl veel mensen pas tegen 11 uur bij het zwembad aankomen. Het eten mag wel wat afwisselender, vooral qua groenten. Meer keuze in yoghurt bij het ontbijt en melkproducten bij het toetje zou ook fijn zijn. De reisbegeleiding was niet optimaal. De dag na aankomst werden we gevraagd naar de receptie te komen voor een introductie praatje. Wij waren er wel maar de dame van de reisorganisatie niet. Die hebben we ook de rest van de vakantie niet gezien. Op het informatiebord stond niet aangegeven wanneer ze er zou moeten zijn. Tripjes hebben we vervolgens via Neckermann geboekt. Minpunt was ook dat de buschauffeur die we hadden voor de transfer naar de luchthaven op de terugweg, hoewel wij de eerste stop waren, 10 minuten te laat kwam en vervolgens ook nog eens rustig naar de WC ging en koffie ging halen in het hotel, rookte in de bus en bovendien onderweg nog een stop maakte bij een winkel/bazaar waar we souvenirs konden kopen. Dat is echt ongewenst als je een vliegtuig moet halen.

• Anoniem
    op 27.10.2017:

Er zijn genoeg andere hotels te boeken in Turkije die wel de 5 sterren waard zijn.

• De vroontjes
    op 18.10.2015:

ZEKER DOEN di hotel! De hamman in het hotel is HEEL GOED! Niet de goedkoopste maar wel zeker de beste. Een uitgebreid programma kost € 50.00, dit lijkt veel maar het is het waard! Een heerlijk turks bad met scrub, gevolgd door een zeer intensieve massage van een uur! Top deze behandeling, wij zijn 2 x geweest. Let op er wordt op veel plaatsen hamman aangeboden maar wij hebben mensen gesproken die hier zeker niet tevreden over waren en dan is € 20.00 veel geld.