Side Breeze reviews

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2022

Fijn hotel. Xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2022

Perfect hotel

Vriendelijke personeel goed gevarieerd eten en drinken. Genoeg ligbedden bij het zwembad.

Laatst bijgewerkt: 8 november 2019

Leuke accommodatie, niet meer voor november boeken

Geboekt voor laatste week oktober eerste week november totaal 11 dagen. In het.begin was.de.service en animatie erg goed. Hoe later het in het onze vakantie werd hoe slechter de service werd. De laatste paar dagen geen animatie meer. All inclusieve geboekt maar op de.laatste dagen van onze vakantie geen personeel meer beschikbaar om iets te drinken te verzorgen. De kamer en voorzieningen zijn erg netjes. Bed wel spijkerhard. Advies om niet meer zo laat in het seizoen te boeken omdat het hotel al in een shut-down modus gaat, waarbij ze alles afbreken voor je neus. Kregen zelf van personeelsleden te horen dat je beter niet in deze weken kan boeken.

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2019

Grandioos Hotel met een fantastisch animatieteam.

Het personeel was allemaal heel vriendelijk. Het eten was allemaal heel lekker en meer dan genoeg. Ook was er genoeg te doen overdag. Het animatieteam had elke dag meer dan genoeg aktiviteiten op het programma staan.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2019

Uitstekend hotel dicht bij zee

Uitstekend hotel dicht bij zee. Niet te massaal, eten en drinken is heerlijk. Glijbanen zijn twee keer per dag een uurtje open, maar zijn voor de kinderen erg leuk.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2019

Goed, degelijk, schoon hotel

Side Breeze bied een uitstekende prijs/kwaliteit. Verwacht geen luxe, maar je krijgt een schoon, goed en degelijk hotel. Waar zeer vriendelijke mensen werken die het de kinderen en volwassenen naar de zin willen maken. Service staat voorop. Kleinschalig complex, waar mensen gezellig bij elkaar zitten voor een spelletje, een voetbal wedstrijd kijken of genieten van de animatie. Hotel is schoon. Kamers degelijk maar alles aanwezig. Eten goed, warm, redelijk gevarieerd en soms wat thematisch. Bij het strand ben je in 5 minuten, waar de strandbedjes klaarstaan en je tussen de middag gezellig kunt eten. Er komen veel Duitsers, maar ook Tussen en Nederlanders. Het ligt op 15 minuten van Side en op een uur rijden van de luchthaven. Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar!

Laatst bijgewerkt: 12 september 2018

Super hotel

Heel mooi hotel vriendelijk personeel super animatie team schone kamers lekker eten . Fijne zwembaden mooi strand

Sikke Weidenaar
Laatst bijgewerkt: 1 september 2018

Top hotel

Net terug uit Turkije wat een top hotel echt niks op aan te merken schoon goed eten elke dag wat anders Animatie in een woord fantastisch Je kan er winkelen tot je niet meer lopen kan We zijn er met kinderen geweest in de leeftijd 16 tot 19 jaar Dit hotel staat bij ons in de favoriet 5 stèren zeker waard

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2018

Een heerlijk kindvriendelijk hotel

Super naar ons zin gehad, volop animatie voor kinderen en volwassenen. (Nederlands animatie personeel was aanwezig) Het eten was heerlijk en genoeg variatie. Het strand was fantastisch maar wel een klein stukje lopen. (Ca. 8 minuten) Er waren tevens volop winkeltjes langs de hoofdweg op ca. 5 minuten lopen.

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2018

Goed hotel voor duitsers of russen

Ga al vele jaren naar Side maar dit was de eeste keer in dit hotel maar zeker ook de laatste keer.

Schildpadden bij de brug
Tijdens de schuimparty op onze laatste vakantiedag, wat een feest was dat!