Royal Dragon reviews

Goed hotel

β€œ Goed hotel β€œ

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Verbazingwekkend

β€œ Het is een super hotel die bijna alle faciliteiten heeft die je wenst. Service is super, het eten was heel erg goed en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel is zeker een aanrader, ook qua ligging. β€œ

Laatst bijgewerkt: 3 december 2023

β€œ Alles goed georganiseerd πŸ‘πŸ‘ β€œ

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2023

Vergane glorie

β€œ Badkamer met douche water stroomde van het putje af dus na het douchen kletsnatte vloer.Eten was eentonig kwaliteit goed,laatste vakantiedag was het eten slecht. β€œ

Laatst bijgewerkt: 29 april 2023

Super hotel, voor een relax vakantie!

β€œ We zijn 11 dagen naar dit hotel geweest en we hebben genoten! In de omgeving is genoeg te doen, met leuke winkeltjes. Verder kun je voor 14 euro met de taxi naar Side stad. Het hotel heeft goed eten met veel variatie, vooral Tahir van het restaurant heeft ons verwend met vele drankjes. Het hotel is ook zeer geschikt als je kinderen hebt, zo heb je een heel aquapark en een kermis waar je gebruik van kan maken. Ten slotte een goed animatieteam met toppers als Mesut en Koray. Wij komen hier zeker weer terug. β€œ

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2023

Extreem mooi hotel

β€œ Tot nu toe het mooiste, grootste hotel die wij hebben meegemaakt. Zeer vriendelijk en attent personeel die nauwlettend alles en iedereen in de gaten houden. Ze zijn niet opdringerig, zeuren niet en maken graag even een gezellig praatje waardoor je je een zeer gewaardeerde gast voelt, bijna als royalty. Dit zowel binnen als buiten tot aan het strand. Het buffet is groot en ruimschoots voorzien van heel veel lekkers, voor ieder wat wils en voor het oog opmerkelijk mooi en smakelijk geΓ«taleerd. Werkelijk prachtig. Het hotel is daarnaast voorzien van een enorm groot en mooi zwembad met voldoende bedjes voor iedereen. Het is allemaal teveel om hier op te noemen. Gooi een blik op YouTube om een goede indruk hiervan te krijgen. β€œ

Laatst bijgewerkt: 8 december 2022

Great, nice and very clean

β€œ Royal Dragon is very nice hotel with a nice service and lot of atractiins for adult and for children. Very nice beach , swimmingpools and vievs. The food anso great for 24 /7. β€œ

Laatst bijgewerkt: 7 november 2022

β€œ Fijn hotel met een mooi zwembad. Zelfs in November nog volop bedrijvigheid. Personeel is vriendelijk. Het hotel is wel veroudert, dit zie je bv terug is de lage toiletten en wc papier wat er niet ingegooid mag worden maar wat je in een prullenbak moet gooien. Op onze kamer was een bad waar je in moet douchen en wij vonden het bed erg hard, een topper werd snel geregeld. Vooral voor kleine kinderen zagen we veel animatie, een kermis en een waterpark. Zag er erg leuk uit. Eten kon je er de hele dag, voor ieder wat wils.Groot breed strand, veel ligbedden, lag nu in November helemaal vol.Bij het zwembad was het rustig, water erg koud nu. Volop ligbedjes aanwezig. β€œ

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Hotel is veel beter geweest.

β€œ We waren voor de 11de keer in Royal Dragon geweest in september 2022 en het Hotel kreeg van ons in juni 2022 het voordeel van de twijfel en waren in september 2022 weer terug geweest maar dat was nu de laatste keer. De bediening was als vanouds dus zeer goed en het Hotel is schoon maar aan renovatie toe, maar je merkt aan veel kleine dingen dat ze aan het bezuinigen zijn en de kwaliteit van het eten is erg achteruit gegaan. Er komen nu een ander soort mensen die zich een beetje misdragen en met het diner met de zwemkleding komen eten in het restaurant. Dus prijs kwaliteit verhouding is niet goed. β€œ

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2022

Super

β€œ De hele dag activiteiten voor jong en oud. Lekker eten drinken. Super animatie wat leuke dingen organiseerde. Schoon hotel en alles werd voor je geregeld β€œ