Marvida Family Eco (ex Otium Family Eco Club) reviews

Super hotel

We hebben super fijn gehad een dikke 10

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2023

Eco family club Side

Voor de 5e maal een top vakantie gehad. Schoon, mooie omgeving en zeer vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2022

Super hotel ,personeel heel vriendelijk,handoek service, drankjes maar ook flesjes water koste niks! Buffet prima!

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

Alleen maar goed!

Dit hotel biedt alles wat je nodig hebt. Gastvrijheid, vriendelijk personeel, ruime en schone kamers, prachtig opgezet met veel groen. Het eten is ontzettend goed en afwisselend. Geen avond is hetzelfde. Doordat de zwembaden redelijk verspreid zijn over het resort, is er afwisseling mogelijk. Vooral makkelijk met kinderen. Wij waren hier half september en klein nadeel was dat de kinder animatie erg Russisch georiënteerd was. Dat was eigenlijk ook direct het enige mindere punt. Het busje richting het strand rijdt elk kwartier en dit werkt prima. Aldaar ook alles goed voor elkaar. Echt een aanrader dit resort!

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2022

Fantastisch familiehotel. Fijne kamers en uitstekend eten!

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

Een echt familie hotel

We zijn er met het gezin geweest (2 kinderen 9 en 13 jaar) en hebben een heerlijke vakantie gehad met de hele dag door een ruime variatie aan eten drinken , een leuk animatie team en vriendelijk personeel, minibar in de hotelkamer en elke dag schone handdoeken voor op de zwembad bedjes, de bedjes waren druk bezet , maar er was altijd wel een plekje. Elke 15 min een busje naar het strand of lopen langs de vijver 10/15 min. WiFi vanuit je hotelkamer en ook op het strand op het strand lekker rustig met voldoende netjes met ook een bar met buffet.

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2022

Vriendelijkheid personeel, hygiëne, ligging, eigenlijk alles klopte en was geweldig!

Alles klopte in dit hotel. En als er iets niet naar je zin was of je hebt vragen, wordt je bij de receptie vriendelijk te woord gestaan en direct verder geholpen…niks wachten…nu, direct….perfect. Heerlijke vakantie om eens lekker in de watten te worden gelegd. Van jong tot oud.

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2022

Een heerlijk gezellig familiehotel

Bij aankomst kregen we een kamer welke we niet gereserveerd hadden. Deze fout lag echter niet bij het hotel maar bij de touroperator. Dit heeft het hotel opgelost door ons een een andere kamer te geven. Top service. Over het hotel zelf, super vriendelijke mensen. Alles wordt netjes schoongemaakt, leuk animatie team. Goede medewerkers bij de bar die na 1 dag al weten welk drankje je drinkt. Iedere avond minidisco aansluitend een leuke dans, acrobatiek show. Daarna nog een drankje in de lake lounge. Bij dit hotel doen ze er alles aan om het je naar je zin te maken. In het hotel was er een goede mix mensen aanwezig. Mensen uit Oost Europa 30%, Nederland %25 Engelse 25% en de overige 20 % zijn Fransen Turken en duitsers. Geen overlast of luidruchtige mensen aanwezig. Gewoon gezellige familie mensen. Top hotel, zeker een aanrader!!!!

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

Is een prima hotel goed verzorgd service uitstekend hygiëne uitstekend een nadeel is dat het zo ontzettend groot is maar hebben een heerlijke vakantie gehad

Uitzicht vanuit de lift