Nova Park reviews

RSK
Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2023

OK

Was oke. Niet zo zoals op de fotos (fitness ruimte en eet ruimte), veel duitsers waardoor het personeel automatisch al vooruit denkt dat je duits praat. Binnen bad dicht terwijl het buiten bad koud is. Airco van ons maakte veel geluid en in plaats van een andere kamer wouden ze iemand sturen wat weer een vraag is of dat goed gaat. Hygiene was niet al te best voor 5 sterren. Ik zou niet terug komen

Hr. A. Nauta
Laatst bijgewerkt: 2 september 2023

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2023

netjes en schoon

mooi hotel ruime kamers schoon, winkels en strand dichtbij eten eentonig

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2023

Slechte animatie, voor de kinderen alleen savonds en overdag was er bijna geen animatie, om 22.30 was het gebeuren afgelopen en dat was het dan ook ,heb je vakantie dan wil je toch in de avond toch wel wat gezelligheid.

Hr. T. Wagemans
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2023

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2023

Het hotel was prima , echt voor iedereen aan te bevelen!

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2022

goed hotel

ligging is perfect, heel dicht bij de zee. ruimtelijk van opzet, echt ontspannen gevoel. personeel lief en behulpzaam. prima prijs - vakantiegevoel vehouding.

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2022

Hotel is goed, ligging perfect, eten zeer uitgebreid , leuk personeel, mooie kamers, zeker een aanrader!

Hr. A. Brus
Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2022

Nova Park Side Turkije

Hallo Zeer mooi hotel heel vriendelijk en behulpzaam personeel vroegen andere kamer was zo geregeld eten is zeer goed en alles netjes en schoon krijgen van ons een dikke 8 top hotel

Uitzicht andere kant