Melas Holiday Village reviews

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2022

Prachtige mooie locatie

Prachtige locatie! Kindvriendelijk, schoon, netjes en verzorgd. Top vakantie gehad in een prachtig land.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Een fantastisch hotel in een prachtige groene tuin

Erg goed en mooi hotel in alle opzichten.Ruim opgezet in een prachtige goed onderhouden tuin met veel bloemen, planten en bomen.Er zijn zelfs sinaasappel en citroenbomen. Laagbouwhuisjes verspreid over het hele terrein met meerdere zwembaden waarvan 1 verwarmd Wij hadden een gerenoveerde familiekamer/appartement met 2 slaapkamers..deze liggen centraal en rustig.Erg vriendelijk personeel en goed eten..Tegenover het hotel ligt een grote outlet store en veel leuke winkeltjes.Je kunt naar Side lopen via de boulevard of een taxi nemen voor 7 euro.Ook een bezoek aan de Manavgat watervallen is een aanrader, is slechts 7km rijden.

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2019

Goed hotel, goed eten mooie locatie wordt goed schoon gehouden

Dit was de 4e keer dat wij hier waren. dat zegt genoeg. wij zijn zeer tevreden over de locatie, het eten de hygiene en het personeel. ook het a la carte eten is top!

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

Heel gezellig hotel!

Top vakantie voor jong en oud in dit hotel! Veel trappen maar ook hellingen zodat het voor iedereen toegankelijk blijft!

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

Prima hotel qua faciliteiten en ligging

Prima hotel met genoeg faciliteiten. Ligging is direct aan strand en vanaf de boulevard kun je naar oud-Side wandelen. Oud Side is leuk in de avond. Vanaf 7.30 worden de handdoekjes al gelegd en helaas hebben we hier zelf ook 2 keer aan meegedaan omdat je anders geen plek heb bij zwembad of bij een ander mooi plekje. Strandhanddoeken zitten er wel bij, maar mag je 1 keer in je vakantie kosteloos omwisselen.

Laatst bijgewerkt: 30 april 2019

Prima plek we zouden zo terug gaan super

Mooi netjes verblijf mensen zijn aardig Eten is prima . Strand ook mooi en schoon. Winkels dicht bij .

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2017

Zeer mooi resort met prachtige tuinen, zwembaden en strand.

Een zeer mooi resort met veel goed onderhouden tuinen en zwembaden.. Het strand is schoon en voor zien van ligbedjes en parasols. Overdag kan je bijna de hele dag meedoen aan de fantastische mensen van het animatie team. In de avonduren hebben we iedere avond leuke entertainment gezien. Er zit veel variatie in wat je kunt eten bijna de hele dag door. Wij zaten (5 personen) in een prachtig appartement wat zeer schoon en ruim was en voorzien van twee kleine balkonnetjes. Kortom het resort is een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2016

Mooi kleinschalig

Melas ligt op een geweldige locatie dicht bij side en direct aan het strand de tuin is heel mooi bij Melas Holiday village

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2016

uitstekend

uitstekend hotel. Wij waren er eind april/begin mei. In deze periode was het ontzettend rustig wat erg prettig is. Personeel is erg vriendelijk en er waren geen gebreken te ontdekken.

Schitterende locatie