Kirman Sidemarin Beach & Spa reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 17 april 2024

Geweldig hotel

Heel schoon en netjes. Heerlijk eten en supervriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2022

Fijn hotel met zeer vriendelijk personeel

Wij zijn nu 5 keer in dit hotel geweest en dit is zeker niet voor het laatst als het aan ons ligt. Wel jammer is dat de prijs heel veel is gestegen ( in 4 jaar tijd verdubbeld) terwijl de service in sommige opzichten wel minder is geworden ( aanzienlijk kleiner buffet en minder extra versnaperingen o.a. op de pier en ook meer locale alcoholische dranken i.p.v. de bekende merken). Het personeel is heel erg vriendelijk , vooral Yasin chef van de moccabar en Emine en Vildan van de lobbybar zijn toppers. De kamers zijn prima van formaat en ook de minibar is goed gevuld ( helaas dit jaar iets minder goed aangevuld door de housekeeping) al met al voor ons een heel fijn hotel om te verblijven.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2022

Mooi complex

Mooi nieuw complex maar jammer dat het zo ingebouwd ligt. Strand ligt ver weg en ziet er slecht uit.

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Zeer luxe hotel.

Prachtig hotel waar je niets te kort komt. Afwisselend buffet en heerlijke drankjes bij de verschillende bars. Personeel staat voortdurend klaar om het je naar de zin te maken. Heel mooi groot zwembad.

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2022

Goed maarrrrr

Waren hier juni 2022. Personeel is echt top. Werken hard en zorgen goed voor jou. Kamer keurig netjes. Zwembad top. Aan strand met de pier is heerlijk. Kwa eten is het oké. Maar voor corona diner stukken beter. Veel meer variatie. Jammer.

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2022

Fantastisch hotel

Wij zijn er nu voor de 4e keer geweest en het is echt geweldig. We hebben nog nooit een hotel gehad wat zo goed was. Het buffet is wel kleiner geworden in vergelijking met vorige jaren, maar dat heeft waarschijnlijk ook te maken met de prijzen van de levensmiddelen. Het is trouwens nog steeds ruim voldoende en voor elk wat wils. Wat wel jammer is , is dat de prijs zo veel is gestegen. in 4 jaar tijd is het verdubbeld. Wij gaan in oktober voor de vijfde keer naar dit hotel. De mensen zijn super vriendelijk en alles is er keurig netjes. Het hotel word ook heel goed onderhouden. Alles is heel schoon en netjes.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2022

Prachtig hotel

We verbleven in Kirman Calyptus, maar deze staat nog niet in de beoordelingslijst. Het hotel is ronduit fantastisch! Helemaal niks op aan te merken!

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Mooie en zeer schone accommodatie. Zeer vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

Zeer goed

Prima hotel, op alle vlakken goed voor elkaar.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

super hotel

het hotel is echt uitstekend, eten, drinken enz enz. heel vriendelijk personeel, doen alles voor je animatie was ook super vriendelijk en gezellig en elke avond live muziek op het terras