Diamond Premium & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Prachtig hotel met heel vriendelijk personeel. Alles is goed verzorgd!!

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2019

Geweldig heb genoten

Vond het geweldig personeel is ook zo vriendelijk en schoon

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Slecht hotel bah bah

Slechtste hotel ooit, vieze kamers wordt slecht schoongemaakt, eten koud, wacht rij bij drank veelste lang om 8 uur opstaan voor lig plek anders, anders kun je niet zonnen/zwemmen, kortom geen aanrader, en de personeel weet niet wat lachen is

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Mooi hotel, wel afgelegen.

Mooi hotel alles netjes en schoon. Kamers erg gehorig. Schoonmaak personeel vriendelijk. Eten goed veel variatie, bediening in het restaurant onderbemand geen coordinatie. Als het hotelmanagement komt eten vliegt het personeel. 25 x in Turkije geweest dit was qua restaurant bedieng wel het slechts weinig vriendelijkheid. Buiten het hotel geen winkels op loopafstand. Taxi's rekenen zeer hoge vaste euro prijzen. Ritje 5 min naar Manavgat 12 euro. Dolmus is top 3.5 lira naar side of manavgat. Ibo van de Vitamin bar is lekker aanwezig en maakt heerlijke drankjes( tegen betaling) Animatie heeft leuke en mooie shows.

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019

Luxe, schoon, vriendelijke medewerkers

Prima vakantie gehad eind april. Zeker een aanrader

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2017

Groot opgezet hotel.Niets op aan te merken.Echter niet meer voor herhaling vatbaar.

Prima hotel op zich.De warme maaltijden worden te vaak lauw opgediend.Later op de avond is er geen gezelligheid bij zwembadbar door middel van wat muziek o.i.d..Overigens voor binnen in het hotel geldt dit net zo.

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2017

Prachtig hotel goede ligging en prijs kwaliteit is goed

Enige nadeel waren de vele oostblokkers Maar daar was ik van op de hoogte Veel wespen bij de cocktails

Laatst bijgewerkt: 18 september 2017

Mooi hotel slecht personeel slechte eten

Hotel zelf is zeer mooi en groot. Kamers zijn helaas klein. Personeel is zeer onvriendelijk, ze happen en garen naar fooien. Als je fooi uitstrooit ben je de koning. Anders niet. Er wordt weinig vriendelijk gegroet. Mensen worden niet op hun beurten geholpen. Mensen moeten het volgens de lobby onderling uotvechten wie aan de beurt is. Managers en leiding gevenden zitten enkel met elkaar te buurten aan tafel. Daar kennen ze als leiding gevenden geen "meewerk" cultuur. Animatie team is waardeloos, ze doen letterlijk niets, muziek wordt enkel gedraaid wanneer ze een activiteit hebben, namelijk alleen bij waterpolo en volleybal. Avond activiteiten deugen wel, ingehuurde derde partijen zijn wel weer goed en maken een goed sfeer. Foto team is irritant komt dagelijks langs voor fotos. Men weet ze wel te vinden als je echt fotos van je zelf of gezin zou willen laten maken. Maar ze blijven langs komen en opdringerig vragen. Hetzefde geldt voor de spa. Elke dag bij ophalen of brengen van handdoeken of ik vandaag wel mijzelf wilde masseren. Dit is en blijft irritant. Als je behoefte aan hebt weet je deze mensen echt we te vinden. Ik vind dat ze hier in ieder hotel iets aan mogen doen! Daarnaast is het eten echt te eentonig! Elke dag hetzelfde! Wij gaan al 10 jaar op vakanties naar Turkije. En dit keer was het echt rampzalig met het eten.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2017

luxe hotel met een goede ligging en aansluiting naar diverse winkelmogelijkheden

We zijn 13 dagen naar daimond premium hotel geweest. het is erg goed bevallen. wel was er in het begin wat onduidelijkheid over wanneer je kon gaan eten en op welke tijden. dit staat allemaal netjes beschreven in de evenlop die je krijgt bij aankomt. dit is niet met ons gecommuniceerd. voor 15 euro per nacht kan je een suite bijboeken. dit hebben wij gedaan. de kamer is super ruim en erg luxe met uitzicht op het zwembad en de zee. een leuke toevoeging. Verder is het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. de turkse koffie in het hotel is aan te raden. dit staat nergens vermeld maar zeker de moeite waard. verder kun je lekker zitten in de lounge. wel is het raadzaam na 19.00 heen te gaan. dan zijn de lekkere hangbanken nog vrij. dit zit achter de receptiebali (buiten.) De massage in het hotel is ook een aanrader. wel zeggen ze eerst dat een massage 95 euro kost. wat wij extreem duur vonden.als je aangeeft maximaal 35 euro wilt betalen per persoon gaan ze hier gewoon mee akkoord. dus niet te snel ja zeggen. aan het einde van de vakantie nog bij de kapper in het hotel geweest. Ook erg vriendelijk persoon die goed kunnen knippen. ze nemen te tijd voor je en weten wat ze doen. kortom, we hebben een mooie relaxte vakantie gehad in dit mooie, goedverzorgde hotel met genoeg eten en relax mogelijkheden. Groeten, Nick & Shannon

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2017

Leuk hotel maar kan beter

Hotel is prima en heel mooi. Zwembad lekker groot en leuk dat er een kinder zwembad is. Je verhongert echt niet in dit hotel. Maar jammer dat je voor de spa gelegenheid moet betalen echter heb ik wel van andere hotels die ook ultra all inclusief zijn dat echt alles gratis is. Personeel aan receptie moet zich echt verbeteren echter moest ik 3 keer bellen en daar na alsnog naar beneden voor mijn douche kop te laten maken want doe was niet goed. Ik kraak niet alle personeel af echter zijn er sommige achter de bar die denken dat ze de koning zijn en mensen uit Rusland en Arabieren worden als koning behandeld

bij het zwembad