Side Star Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 10 november 2023

voortreffelijk

Een geweldig hotel, goede bedden een mooie rustige omgeving, eten en drinken perfect verzorgd, goede personeel en alle kraak helder.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2023

Mooi, schoon en leuk hotelw

Roelofs
Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2023

Mooi hotel. Eten is top. Maar wel heel druk. Het zwembad is dagelijks overvol. Dus naar de zee is een oplossing maar is wel via helling naar beneden. Dus terugweg. Weer omhoog. Of de gratis shuttlebus nemen Alleen de kamers mag beter schoongemaakt worden tijdens het verblijf. Ze maken de bedden op. Legen prullenbak. Verder niet er zat tandpasta sputters op de spiegel. En wasbak en die zaten de laatste dag er nog steeds. En kwam gewoon stof op de wastafel en wc deksel dus er gaat nooit een k aftje overheen Ook de spiegels van de kast worden nuet gedaan de vingerafdrukken zaten er nog steeds op.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2023

Mooi hotel, goed eten en vriendelijk personeel

We zijn een week in de voorjaarsvakantie geweest en dat is ons heel goed bevallen. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Mooi hotel, lekker en gevarieerd eten. Elke avond serveren ze naast het lopend buffet andere vlees-en visgerechten. Goede service aan de tafel. Genoeg te doen. Voor weinig kun je tennis rackets huren, gratis klimpark. Leuk animatieteam met volop animatie in winterseizoen. Dat heeft ons verrast. Familiekamer is fijn, omdat je 2 aparte slaapkamers hebt. 1 minpunt. De bedden zijn heel hard en ik werd elke ochtend met rugpijn wakker. Vlak bij ingang kun je de dolmus nemen. Op 5 minuten lopen heb je veel winkels waar je leuke kleding kunt kopen. Vlak tegenover hotel kun je ook heel goedkoop een massage arrangement boeken. We zouden er volgend jaar zo weer naartoe gaan!

Laatst bijgewerkt: 16 december 2022

Heerlijk hotel

Het is een erg goed hotel eten is erg lekker en het personeel super vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 14 november 2022

Een zeer goed hotel met vriendelijk personeel.

Wij zijn hier voor de vierde keer, wij voelen ons hier thuis en genieten van een fijne vakantie.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2022

Relaxing hotel

Relaxing hotel and fantastic staff. Lovely gardens..

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2022

Mooi hotel op prachtig aangelegd terrein met heerlijk strand

Side Star Resort is een mooi hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Het ligt op een groot eigen terrein met prachtige planten en bomen. Door dit park loop je door de duinen naar het eigen strand, wie wil kan ook met het hotelbusje. Strand is mooi aflopend en breed en je kunt er lange strandwandelingen maken. Wie wil kan zelfs tot Side wandelen, maar dat is zo'n 10 km. Er is een mooi strandpaviljoen waar je wat kunt drinken en smiddags lekker kunt eten. Kamers zijn niet heel modern ingericht, maar alles is perfect schoon en alles is aanwezig. Gevulde koelkast, waterkoker met koffie thee, airco, nette badkamer met inloopdouche. Er zijn kamers met jacuzzi op balkon. Eten is heerlijk van ontbijt tot avondbuffet, veel afwisseling en lekker warm. Je kan de hele dag door eten en drinken. Ook snachts is er nog een klein buffet aanwezig. All in is tot 24.00 uur daarna betaald. Allerlei cocktails staan op de kaart. Personeel is heel attent en vriendelijk. Animatie is aanwezig, darts, boccia, boogschieten, watergym etc etc ook voor de kinderen is er animatie. Het publiek is voornamelijk wat ouder, of gezinnen met kinderen. Veel Duitsers, verder wat Nederlanders en klein beetje andere nationaliteiten. Ik zou het hotel alleen niet echt aanbevelen voor jongeren, er zijn geen schuimparty's, geen disco etc etc. Ligging vonden wij perfect, niet in de enorme drukte, maar een groot winkelcentrum met honderden winkeltjes en wat bars etc op loopafstand. Dolmus stopt voor de deur en brengt je in 15 minuten naar Side stad of Manavgat. Ideaal. Alles wordt heel goed schoongehouden en het hotel en terrein liggen er perfect bij Wij zijn er nu 3 keer geweest en gaan zeker terug!

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Geweldig en supervriendelijk personeel

We waren voor de 2de keer in dit resort. Veel faciliteiten maar wat voor ons het belangrijkste is: KLANTVRIENDELIJK. De medewerkers doen uitermate hun best en zijn supervriendelijk. Onze ober TOLGA krijgt een 10 voor klantvriendelijkheid en service!

Mw. M. van Welij
Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2022

Goede vakantie gehad!

Mooie kamer, vriendelijk hard werkende personeel, mooie omgeving. Eten uitgebreid!