Can Garden Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 14 april 2024

Heerlijk weekje, een echte aanrader.

Begin april even er tussenuit. Gekozen voor Can Garden Resort. Wat een goede keuze. Mooi en schoon hotel, ruime kamer, heerlijke douche, prima bedden. Vriendelijk personeel en lekker eten. Mooie zwembaden en strand. Het restaurant aan het strand is prachtig. Heel romantisch en je kijkt uit over zee. Lopend heel goed te doen, ligt dichtbij. Wil je dat niet rijdt er voortdurend een busje af en aan. Side stad ook mooi om te bezoeken. Het is een echte aanrader!

Laatst bijgewerkt: 5 november 2023

Prima verzorgd resort

Mooie zeer schone kamer met zwembadzicht. Hele hotel is trouwens zeer schoon, ze zijn de hele dag aan het dweilen, vegen en opruimen. Mooi zwembad, water is wel zeer koud en voldoende ligbedden. Het eten is gevarieerd er is veel keus en van goede kwaliteit Je kunt lopend of met het busje naar het strand. Er is daar een mooi restaurant met ‘s middags een uitgebreid buffet. Ook beneden op het strand zijn drankjes verkrijgbaar.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2023

Ik vond het eten onder de maat Accommodatie super schoon kamer ook erg nejes ,personeel heel vriendelijk .

Hr. Z. Kok
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2023

Ruiter
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2023

Geweldig!!

Heerlijk resort, niet zo kolossaal. Eten was voortreffelijk. Echt voor iedereen wel wat goeds te eten, ook erg afwisselend. Personeel super vriendelijk allemaal. Kamers werden goed schoongemaakt, elke dag schone handdoeken. Restaurant en bij het zwembad werd alles gelijk opgeruimd en schoongemaakt. Zeer mooi resort voor een week.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Onwijs genoten

Ontzettend genoten in dit prachtige resort. Het eten was heerlijk en gevarieerd. De familiekamer was schoon en we hadden voldoende ruimte voor 3 personen. Het personeel super vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Net hotel, vriendelijk.personeel, goed eten en drinken

Het hotel was supergoed verzorgd. Het personeel staat altijd voor je klaar en werken hard. Eten en drinken is er in overvloed. Vooral het terras aan het strand vinden wij geweldig! Ook de pendelbus was ideaal.

De containers paal onder ons balkon