Ali Bey Resort Sorgun reviews

Riemens
Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2023

Schitterend resort

Resort is erg ruim opgezet in een mooie groene omgeving. Heel lekker en veelzijdig eten, zowel bij het ontbijt als het avondeten. De lunch bestelden wij à la carte bij het strandrestaurant, ook perfect.

Roosen
Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2023

Pakketreis aanbieden betekent geen verantwoordelijkheid nemen als het mis gaat.

Jammer dat iedereen wijst naar elkaar als het mis gaat. Volgende keer boek ik losse arrangementen

Mw. A. Hoekzema
Laatst bijgewerkt: 21 juni 2023

Hr. R. Heijmans
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2023

Een en al luxe in een prachtig resort vol in de natuur. je hebt totaal niet het gevoel dat je in een druk hotel zit alles is verdeeld in kleine gebouwen zeer luxe kamers met zeer vriendelijk personeel.ontvangen met champagne en fruit op de kamer. aan alles wordt gedacht hier tot in de kleine details. Koelkast goed gevuld zelf met snoep en nootjes.kortom alles is top kan geen een minpuntje vinden.

Hr. P.M.J. Savelkoul
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2023

Erg tevreden mei vakantie.

Met één woord uitstekend. Vriendelijk personeel. Erg mooi strand en resort met veel groen en erg netjes onderhouden. Prima bufetten en gevarieerd eten. Veel rust en privecy. Gewoon een prima verzorgd resort. We kunnen ons niet voorstellen dat vakantiegangers hier niet tevreden zijn, maar klagers heb je altijd. Verder is Oud Side een geweldig plaatsje met veel te zien, winkeltjes, restaurantjes, terrassen, een grote buiten disco enz enz.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2022

Aan alles gedacht!

Fantastisch verblijf gehad, prachtige kamer met service en veel zverschillende zwembaden en barretjes. Animatie is ook erg leuk. Het park is zeer ruim opgezet en heel erg schoon.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2022

Goed schoon top personeel

Mooi resort zeer goed onderhouden. Wat batuur betreft.. mooi groen park met grote diversiteit natuur. Veel en mooie zwembaden. Strand zeer schoon goede en veel lig bedden

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2022

Goed resort

Goed resort super personeel en ligging, jammer eenvoud van het eten en animatie. Negatief all-in was geen all-in voor veel zaken moest als nog betaald worden, voor een hotel met deze prijs klasse. Personeel en omgeving maakt dat allemaal weer goed.

Hr. T. Verploegen
Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2022

Fantastische week gehad!

Enorm Groene omgeving, keurig schoon en behandeling alsof je prinselijk paar bent. Niks is teveel! Zelfs ober op t strand!

Mw. A. Lubbers-Hoekzema
Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Super!

Super luxe en schoon . Personeel vriendelijk. Echt een aanrader we gaan zeker weer!