Gypsophila Holiday Village reviews

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2023

Fantastisch resort

Gypsophila village onderscheid zich doordat deze is opgebouwd uit meerdere appartementen/complexen gelegen in een prachtige tuin. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hygiëne is top! Ligging aan zee, enige nadeel is dat het geen zandstrand betreft dus waterschoenen is een aanrader. Zwembaden zijn schoon en groot genoeg in omvang. Transfer is 2 uur rijden vanaf het vliegveld. Er is volop vermaak, zowel overdag als ‘s avonds. Het eten is zeer smaakvol, divers, hier wordt echt aandacht aan besteed.

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2022

Mooi park

Ontvang in late avond was niet zo klantvriendelijk.voor de rest altijd hulpzaam

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2022

Goed maar geen vijf sterren.

Goed hotel, als je precies optijd bent met het eten is alles top. Maar heel druk. Daarna wordt alles minder en minder. Eten steeds lauwer en bier en vooral de witte wijn ook.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2022

Geen 5 sterren waard

Ik kom al twintig jaar in Turkije maar nog nooit zulk onvriendelijk personeel meegemaakt. Heel jammer dit. Verder was het hotel heel vol maar wordt helaas niet door veel Nederlanders bezocht. Voor mij zeker geen tweede keer

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Top locatie

Fijn en zeer mooi hotel. Personeel zeer behulpzaam. Zeer goede miniclub en animatie. Eten heerlijk. Zeer goede hygiëne

Laatst bijgewerkt: 2 september 2022

Heerlijk resort aan de Turkse Riviera

Verscholen in een prachtig onderhouden park, aan de voet van het Taurus gebergte ligt het Gypsopfila resort. Zonder kustweg rechtstreeks aan de zee. Uitgebreide all inclusive formule, voor jong en oud animatie, een zeer uitgebreide SPA ook met fitness mogelijkheden en vooral zeer vriendelijk personeel. Kortom een resort om heerlijk tot rust te komen in een prachtige natuur..

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2022

gezellig

Mooie vakantie, goede ligging, vriendelijke personeel. Alles is goed geregeld.

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2022

Fantastisch resort

Kan alleen maar zeggen dat we met pijn in ons hart naar huis moesten.

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2022

Prima resort , niet nieuw, word wel goed bijgehouden

Mooi ligging van het ressort,als je van de bergen houd.Voor diegene die voor de winkeltjes gaan zit je hier niet echt op de juiste plek.Wij hebben een auto gehuurd een paar honderd meter verderop en hebben veel gezien.Zon, zee ,bergen,rotsen sneeuw en mooie natuur. Er word veel aan animatie gedaan in het report, als je zelf ook interesse toon door mee te doen,zijn zij ook blij.. Je kunt letterlijk de hele dag door eten krijgen.Meeste personeel is wel vriendelijk op een paar na. Een bezoek aan de hamam mag je ook zeker missen.Masseren en wasmassage.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2019

Mooi en schoon complex, aardige medewerkers, leuke glijbanen

Wij hadden een kamer in een huis direct naast de receptie. De ligging meteen aan de 80kmh weg. De geluidsisolatie is niet ideaal dus de hoort de weg wel, maar was niet te luidruchtig. De huizen/flats aan de weg zijn ook het verste weg van restaurant, zwembad, speeltuin animatie, wel 2 hele minuten lopen, geen probleem dus. De kamers zijn ruim, schoon en netjes. De badkamer heeft een grote regendouche waar je als gezin met kleintjes prima kunt douchen. Ook heeft de kamer een airco en balkon. Bronwater is gratis beschikbaar. Ook gratis zijn badhandoeken incl. een dagelijkse wissel. Als je aan de pool wilt liggen zul je vroeg je handdoekje moeten leggen, als kiest voor een ligbed in het gras in de schaduw heb je rond 10 uur nog goede kansen. Op het strand zijn altijd wel ligbedden vrij. De beide zwembaden zijn heerlijk. De glijbanen zijn leuk genoeg voor kinderen en helemaal niet druk, eigenlijk nooit meer dan 3 wachtende voor je. Glijbanen zijn maar 4 uur per dag open maar dat is meer dan genoeg. De echte kinderbadjes 0,35cm diep zijn nogal saai, geen toestellen oid. Het eten gaat de hele dag door: ontbijt, late breakfast, lunch, snack, teatime, dinner, midnight snack. Er was altijd voldoende, voldoende keus, warm en goed. De laatste dagen was het wel wat drukker, tip is het dak terras, daar is 's avonds meer dan genoeg plek. Om 20:45 kinderdisco met zeer enthousiaste begeleiders, echt leuk. Om 21:30 animatie met wisselende kwaliteit. Het zeewater is kraakhelder en de golfslag is minimaal. Het kiezelstrand is wat pijnlijk aan de voeten, maar met waterschoenen geen probleem. Op het stand spelen met emmer en schep gaat niet. Strand loopt snel af en als volwassene kun je na enkele meters al niet meer staan. Erg leuk vonden wij het springen van de 3 meter hoge pier. Animatie was ook erg leuk met schuimparties, luchtkastelen in de pool. Het hele animatieteam was erg enthousiast.