Titanic Deluxe Lara (ex Titanic Beach Lara) reviews

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2023

Wat een geweldige renovatie hebben zij ondergaan!

Hallo allemaal, Afgelopen zaterdag zijn wij terug gekomen van ons verblijf in de Titanic deluxe in Lara. De naam zegt het al.. het was ontzettend luxe. Soms werden wij er zelfs een beetje ongemakkelijk van. Lekkere matrassen als lichtbedjes, een QR code wie je kon scannen waardoor je drinken kon bestellen op je lichtbedje. Op de kamers lag van alles wat je mocht gebruiken, denk hierbij aan tampons, condooms, borstel, scheermes ect. Het eten was tussen de middag erg goed. Ala card restaurants maar ook buffet restaurants, voor ieder wat wils. ´s Avonds was het meer culinair geworden waar wij als echt boeren, wat minder happig op waren. Wat wij ook bijzonder vonden waren de shows. Echt hele mooie shows en daarna doorgezet in de discotheek. Je kunt zien dat zij hier geld aan uitgeven. Wat wel duur is.. is als je buiten je all in iets wil kopen/doen. Denk hierbij aan Haman, chips, een cabana aan het strand. Een luxe hotel betekend ook veel geld uitgeven als je buiten je all in gaat. Als laatste kan ik alleen maar complimenten geven aan al het personeel. Want wat loopt er toch veel personeel rond. Ze rennen allemaal voor je en proberen er een super vakantie van te maken! Even een persoonlijk praatje, even een extra glas drinken, respect! Een appje de laatste avond om even langs te komen, om uit te checken, een karretje die je spullen ophaalt! Complimenten voor dit hotel! Je zou denken dat het massaal is, maar zij doen er alles aan om iets knus over te laten komen! Wij zouden er zo weer terug gaan!

Mw. L. Van Kessel
Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2023

Goed en schoon hotel één aanrader

Hr. H. Baan
Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2023

Fantastisch hotel

Bij aankomst 2 dagen verkeerde kamer maar de man achter de receptie heeft het zeer goed opgelost, heerlijk gegeten en voor ieder wat wils en super aardig personeel

Laatst bijgewerkt: 10 september 2023

Super hotel

Heerlijk hotel lekker ruim en schoon. Eten heerlijk kamers prima. Personeel super aardig. Heel veel voor kinderen. Club speeltuin glijbanen eigen eet ruimte. PlayStation kun je spelen bowlen vanalles. Leuke pool party savonds ook shows. Ik zeg boeken zeker niet twijfelen!

Mw. J. Bosmans
Laatst bijgewerkt: 10 september 2023

Hr. N. Vork
Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2023

Geweldig luxe resort

Hotel is heel luxe, veel goede faciliteiten en service. Wel viel op dat bij je het buffet niet zelf mag opscheppen maar dat het personeel dat doet. Niet altijd handig. Het hotel heeft onlangs een aantal verbouwingen gehad, alleen de pier was nog niet klaar op het moment dat wij kwamen en dat was jammer. Er staan nu veel cabanas, die wel erg duur zijn (€120 per dag). Ook vonden we de weg van het zwembad(wat eerst de brug was) naar het hoofdgebouw gevaarlijk voor kleine kinderen, er is geen reling over het water.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

heerlijk eten, mooi zwembad, kan iets vriendelijker

eten heerlijk, service duurde lang qua drankjes en opruimen tafels, zwembaden waren top en temperatuur ook ok, lekker a la carte restaurant tussen 12-18. popcorn 5euro en trampoline 8euro wel triest.

Hr. P.W.C.M. Gommers
Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Kamers/ gezinkamers

Kamers vinden wij geen 5*

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2022

Super hotel voor een week

Top week gehad! 2 nadelen! Inchecken kan pas vanaf 14.00 uur ook al ben je er om 8.00 uur! Uitchecken 12.00 uur daar na kun je een kamertje bij huren voor €20,- per uur! Deze kwam niet in de buurt van de normale kamers! Slechte airco dus veelste warm! Verder dik tevreden! Zou zo weer een x gaan maar houd dan wel rekening met men vliegtijden!

Glijbaan voor mensen vanaf 140 cm. Geweldig
Zwembad vanuit de eetzaal
Het binnenzwembad plafond vol schimmel