Sherwood Exclusive Lara reviews

Laatst bijgewerkt: 7 november 2023

Herfstvakantie 2023 Lara

Heel mooi, ruim en aangenaam hotel. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Alles fijn georganiseerd. Kortom, voor herhaling vatbaar !!!

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2022

Niet wat wij hadden verwacht.

Voor kinderen een super hotel vooral het glijbanen park. Maar tot nu toe is dit het slechtste hotel dat wij in lara hebben bezocht.. Iedere dag hetzelfde ontbijt, middag en avondeten heel af en toe een kleine variatie. Heel erg druk in de eetzalen alle tafels meestal bezet en die wat vrij waren stond nog de rommel van de vorige op moest je 10 minuten wachten tot ze het schoongemaakt hadden. A la cart moet je voor betalen nog nooit meegemaakt bij ultra al inclusive.. Beddengoed zaten allemaal plekjes op.. Personeel animatie heel erg vriendelijk vooral sevgi en selenay maar de shows 's avonds niks speciaals.. Geen thema avonden. Ze mogen een voorbeeld nemen aan delphin qua service.. kortom wij vonden het niks exclusives en zullen hier dan ook niet nog eens boeken.

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2022

Goed hotel

Mooi hotel goed van eten en drinken. Leuke shows en animatie.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Prijs kwaliteit is zeer goed.

Een heerlijke vakantie gehad in dit mooie hotel. Het zwembad werd zeer goed schoon gehouden. Animatie team verzorgd gedurende de gehele dag animatie voor zowel kinderen als volwassenen.

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

chique, relaxed, kwaliteit

uitermate prettig, geen pols bandje, ook a la carte restaurants zelfs een aantal binnen de all-in. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2019

Super, heel goed bevallen!

Heel mooi hotel, prima ligging, behulpzaam en vriendelijk personeel! Alles goed schoon, kwaliteit en variatie van het eten was top! Genoeg animatie en voor ieder wat wils!

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019

Onvriendelijk en gestresst personeel.

We hadden te maken met een overboeking van onze kamers, personeel erg onvriendelijk en gestresst aan de receptie. Kamer, en eten prima. Zwembaden wat aan de koude kant, en kapotte tegels op de vloer, waaraan we ons verschillende keren hebben gestoten.

Laatst bijgewerkt: 20 december 2018

Super hotel

Goed hotel. lekker eten en veel faciliteiten voor jong en oud. Ik zou dit zeker aanraden aan iedereen.

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2018

vriendelijk en behulpzaam

Alles werd heel goed bijgehouden, super schoon. Tuin netjes bijgehouden Op het strand ook alles schoon. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2018

Super tof hotel

Goed hotel voor de prijs die we hebben betaald. Animatie voor elk wat wils, eten gevarieerd en warm. Schoonmaak overal netjes. Enige minpuntjes die wij hadden waren de lange wachttijden bij de lift en de slechte wifi. Alleen in de lobby en het grote zwembad hadden we wifi. De harde bedden vonden wij persoonlijk niet heel fijn. Al met al een super vakantie gehad en zeker een aanrader dit hotel.