Saturn Palace Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 2 december 2023

Ongelooflijk goede service

Allen heel behulpzaam, vriendelijk. Alles schoon, uitstekend eten. Prachtige locatie. Wij werden hoofdzakelijk bediend door Eyup, Mammi en Emin. Voortreffelijke bediening. Keiharde werkers. Maar dat geldt ook voor de koks en verzorging. Het was in een woord, fantastisch. Als de prijzen zo blijven, komen wij het volgend jaar zeker weer. Niets dan lof voor dit verblijf.

Jaarsma
Laatst bijgewerkt: 14 november 2023

Mooi hotel, klachten en of opmerkingen worden aan gehoord maar wordt weinig mee gedaan.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Mw. I. Tangelder

Geweldig hotel

Zeer verzorgd hotel. Lekker eten, veel keuze, attent een vrolijk personeel. We kregen een kamer met jaccuzi. Dat hadden we niet geboekt, dus een leuke verrassing. Mooie zwembaden. Er was een leuke schuimpart. We waren 5 jaar geleden ook bij Saturn Palace en merkten dat ze zich weer verbeterd hadden. Enige minpunt: de bedden en kussens zijn enorm hard. Daar konden we niet goed op slapen.

Heerlijke onbezorgde vakantie

Heel goed hotel. Leuk hardwerkend personeel. Iedere dag variatie in eten. En voor onze dochter maakten ze iedere dag lekkere glutenvrije gerechten klaar. (Pannenkoeken, pasta, friet , pizza,sorbet en allemaal verschillende desserts)

In één woord geweldig.

Alles klopte en een geweldig vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2023

Het is een mooi hotel, maar qua sfeer zou het beter kunnen. Eetzaal is niet heel gezellig. Zou beter kunnen qua aankleding. Maar er ontbreekt je in dit hotel aan niets. Komen de hele dag door langs met drinken en eten. Je hoeft zelfs niet van je bedje op te staan.

Lambrecht
Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2023

Fantastisch hotel

Inmiddels zijn we voor de 12e keer naar Saturn Palace, het is een fantastisch hotel met een geweldige service en vooral heel fijn personeel dat altijd voor je klaar staat. Zelfs op het strand is er bediening. Een aanrader.

Bruintjes
Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2023

Super goed hotel

Aanrader

Hr. W. van den Oetelaar
Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2023

Top hotel

Vandaag dag 3 van onze vakantie Nu al een top ervaring! Personeel lopen zich uit hen naat voor de gasten! Eten uitstekend net als drinken Voorheen gingen we naar Spanje maar vanaf nu denk ik toch eerder aan Turkije

Gratis ijsjes elke dag