Royal Wings reviews

Laatst bijgewerkt: 7 november 2023

Een zalig hotel

Dit hotel was boven onze verwachtingen. Voor ieder was er iets. Personeel heel vriendelijk , super proper hotel , heel mooi en lekker eten. Enkel tijdens het eten kon het wat druk zijn.

Laatst bijgewerkt: 6 november 2023

Receptie uiterst slecht, rest uitstekend

Zeer onaangename ontvangst receptie bij aankomst. Gezin met 4 in een kamer met 2 bedden, bij niet accepteren onzer zijde heel moeilijk een andere kamer te krijgen. Uiteindelijk een kamer met 2,5 bed en een stretcher (aanvankelijk een slaap stoel…). Na drie dagen blijkt er een probleem met de booking van een van de kinderen, we worden gesommeerd naar de receptie te komen en een bedrag van €350 te betalen, uiteraard geweigerd en de volgende dag met de manager gesproken, een alleraardigst persoon met wel manieren en service gerichtheid. Verder uitstekende voorzieningen in het hotel.

Laatst bijgewerkt: 2 november 2023

prettig verblijf in Royal Wings

Heel mooi hotel, met diverse activiteiten voor jong en oud . Eten was werkelijk Fantastisch , keuze enorm , kwaliteit zeer goed. Zwembad/ strand was heerlijk vertoeven. zwembadwater wel koud, maar dat kan ook niet anders in deze tijd van het jaar. nadeel, kamers toch wat luidruchtig, de eerste nachten luidruchtige oosterburen gehad, die s,nacht begonnen te leven, toen die weg waren was het wel goed te doen. De muzikale bands s,avonds waren vaak vocaal niet echt goed

Mw. J.M.M. Dreissen
Laatst bijgewerkt: 2 november 2023

Hotel Royal Wings Turkije Antalya, Lara

Mooi hotel in de vorm van 2 vleugels en dat vind je overal in terug. Ruime, schone kamers met ruim balkon, wel wat gehorig. Eten en drinken ook niks van te zeggen, ruime buffer keus. Veel gezinnen met kids. Vriendelijk personeel die graag een praatje willen maken of iets voor je willen doen. Animatie team is ook goed, niet opdringerig. Wil je mee doen, gezellig; jeu de boule, beachvolleybal, aquagym, yoga, kidsclub. Wil je alleen een praatje maken, ook goed. Om 21.30u is er elke avond iets te doen in de arena. Veel dans shows maar er zitten een paar hele mooie bij. En daarna is er bij de poolbar vaak live muziek. Aqua park van t hotel is ook erg leuk met super glijbanen. Het water van de zwembaden is aan de frisse kant maar als je er doorheen bent goed te doen. In de straat van het hotel zijn diverse winkeltjes om te winkelen. Goede namaak merk kleding voor weinig geld. Dus goed om rekening mee te houden met je koffer. Al met al een goede all inclusive vakantie!

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Eten een beetje koud

Het eten mag wel warmer opgediend worden.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2023

Topvakantie gegarandeerd!

Met mijn moeder, zussen en alle kinderen wilden we een weekje samen op vakantie. Met leeftijden in het gezelschap die tussen 2 en 71 lagen, hadden we wat moeite om een bestemming en type vakantie uit te zoeken. We werden getipt over Royal Wings, lekker een week all inclusive, alles erop en eraan, fijn voor jong en oud. Dit hebben we gedaan en het resort heeft werkelijk al onze verwachtingen overtroffen: hoge schoonmaakkwaliteit, zeer uitgebreid aanbod aan eten en drinken, mooie zwembaden met gave glijbanen én waterpret voor de kleintjes, een minikermis, gameroom, wellnes, etc. Alles was op en top verzorgd, wat een luxe! En we hadden ook nog eens prachtig weer (28 graden) in de herfstvakantie. Een echte aanrader voor welk reisgezelschap dan ook!

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2023

Gemengde gevoelens

Weinig vriendelijke mensen, het eten is fantastisch, de kamers zijn mega gehorig en hebben veel geluidsoverlast. In en rond het zwembad word je door zoveel mensen opdringerig gevraagd om iets te kopen of iets te ondernemen wat uiteraard bakken met geld kost ! Op een dag zijn er wel 8 mensen naar ons toegekomen aan het zwembad om geld te verdienen .. in zo'n luxe' hotel zou dat echt niet moeten kunnen. Meer dan de helft van het personeel verstaat niet fatsoenlijk Engels en de kamers waren ook niet schoon. Het voldoet niet aan onze verwachtingen helaas wat we erg jammer vonden voor zoveel geld !.