Royal Seginus reviews

Mw. M. van Geffen
Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2022

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Geen 5* waard

Slecht eten onvriendelijke personeels (werd zelfs uitgescholden door de schoonmaakster) omdat we niet tevreden waren met het schoonmaken van kamer

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2022

Goed eten, slechte animatie.

Eten was heel goed! Veel keus, alles lekker, warm en vers. Ook tijdens de middag aan t zwembad veel keuze in eten en erg lekker. Animatie voor kinderen was er nauwelijks, ik reisde met 3 kids van 9/7/5 ze zijn geen een keer vermaakt door het team, maar dit vonden wij niet erg want ze lagen de hele dag in het zwembad. Zwembad was fantastisch! veel glijbanen, ook leuk lunapark. Jammer dat de glijbanen alleen geopend zijn van 10.00-12.00/14.00-16.30. Algemene sfeer is wel een feesthotel, (word veel alcohol gedronken, gedanst door de gasten aan het zwembad en bij shows) je komt er niet voor je rust en stilte. Muziek staat best hard, shows zijn niet echt kindvriendelijk veel naakt, ongepaste kleding en bewegingen. Antalya is met de taxi 35 min. Belek ongeveer 20 min. Kiezel-Strand bij het hotel word heel snel heel diep, na een meter de zee in sta je ook al een meter diep!

Hr. J. van de Beek
Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Nooit meer hier naar toe

Poetsen hier is zo slecht, de kids allemaal ziek water is niet goed in het zwembad, op zich een mooi hotel maar zeer zeker geen 5 sterren waard.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2022

Mooi hotel, gastvrij

Mooi en netjes hotel. Gastvrij, prima eten. Ligging goed.

Prima bord eten