Royal Holiday Palace reviews

Kamp
Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2023

Op de harde muziek na van de andere hotels , verschrikkelijk zeg .

Verder super verwen vakantie .. erg mooi en luxe en schoon alles . 👌

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2023

Klasse hotel

Alles was prima verzorgd en goede bediening. Vriendelijke mensen.

Laatst bijgewerkt: 13 november 2022

Goed hotel, we hebben genoten

Goed hotel wat zeker voor herhaling vatbaar is. Uitermate vriendelijk personeel met name Ali en Memhet uit het restaurant.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2022

Fantastisch resort met genoeg te doen voor het hele gezin!

Een overweldigend resort met 650 kamers. Ondanks de grootte van het hotel hebben wij niet het massale gevoel gehad behalve bij het buffet restaurant. Het eten in het buffet restaurant was erg lekker en er was genoeg variatie. Het eten was echter niet altijd even warm. Wij hebben een avond a la carte gegeten in het Mexicaanse restaurant en dat is zeker een aanbeveling waard. Heerlijke burritos en fajitas gegeten. Het personeel in het gehele hotel was altijd erg vriendelijk en netjes en probeerden ondanks de taal barrière altijd een praatje te maken. Als je even geduld hebt word je bediend aan je ligbed of aan je tafel. Bij het zwembad waren er altijd genoeg bedjes beschikbaar en bij het entertainment genoeg plek zodat je niet al een uur van te voren ergens hoefde te gaan zitten. Mijn zoon heeft genoten van de kleine kermis en de glijbanen. Het entertainment team maakte er elke dag een feestje van. In de nabije omgeving van het hotel zijn genoeg winkels te vinden om te shoppen. Wij hebben een fantastische vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2022

Ruim vriendelijk personeel zeer netjes

Als je een luxe en ontspannen vakantie wil is het zeker één aanrader

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

Wanneer het mooi weer is, is het een aanrader

Hotelgebouw is bijzonder mooi. We hadden pech, want het was bewolkt en het regende. Kan me voorstellen dat het een bij mooi weer echt een andere beleving zou zijn.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Erg goed eten en vriendelijk personeel

Kamers zijn niet super goed onderhouden. Schimmel in badkamers. Doordat het hotel zelf overboekt was hebben we een andere kamer gekregen in het hotel ernaast. Deze kamer was wel erg schoon en netjes.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Ultieme relax vakantie

Een heerlijk ontspannen vakantie, waar niks moet en alles mag. Het hotel is van alle gemakken voorzien, het personeel is vriendelijk en attent. Een massage door meneer Mustafa is zeer aan te bevelen, de beste massage die mijn man ooit heeft gehad in zijn eigen woorden. Het enige, maar wel aanzienlijke, minpunt is het eten. Weinig variatie, vrijwel dagelijks hetzelfde aanbod. Weinig smaak. De groenten zijn niet gaar en echt nog te rauw (harde broccoli is niet fijn). Bovendien -en dat is het belangrijkst- is al het eten veel te koud!!

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2022

Paar dagen geleden terug gekomen van Royal holiday palace. Wat een prachtige mooi schone resort! Enorm van genoten ondanks dat het zo groot was hebben we eerlijk gerust. Vriendelijk persoonel! Stonden altijd voor je klaar. Klant was koning! We hadden een familie kamer. Verbaasd hoe groot de kamers waren. Kinderen hebben onzettend genoten!