Miracle Resort (Miracle Deluxe) reviews

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Fantastisch hotel voor een redelijke prijs!!

Miracle resort (Miracle Deluxe) is een fantastisch hotel met fantastische mensen en heerlijk eten. 5 jaar geleden ook geweest en toen al heel tevreden, maar na dat ze een en ander hebben aangepast in het concept nog meer tevreden. De maaltijden zijn in buffetvorm, maar doordat ze alles voor je opscheppen, haal je niet te veel en is er minder verspilling over het geheel. Het eten is ook veel smakelijker doordat ze het showcoocking hebben geïntroduceerd en zo dus in kleinere porties vers wordt bereid. Her personeel is heel klantvriendelijk en spontaan. Alleen het entertainment kon wat beter door het in een meer toegankelijkere zaal te installeren.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Super mooi hotel

Hotel is erg schoon en zooooo moooi

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2024

Goed hotel

Mooi en goed hotel. Echter zou ik het geen 5 sterren geven. Eten was ook goed en gevarieerd. Ligging is ook goed.

Laatst bijgewerkt: 26 november 2023

again

inderdaad gingen we voor de zestiende keer terug naar the miracle dat weer volledig gerenoveerd is met een extra verwarmd buitenzwembad erbij. goede wijn behoeft geen krans. Heel wat bekenden kwamen we er tegen die net als wij steeds maar terugkeren ...in februari waren we daar met kinderen en kleinkinderen en ook zij waren uiterst tevreden;

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2023

Schitterend schoon hotel, mooie zwembaden, heel vriendelijk personeel, restaurant was top, het eten wordt hier voor je opgeschept, grandioos niet meer dat iedereen in de pannen scheppen. Het enigste min puntje was, dat de muziek van het hotel erg luid was, dit ook aangegeven en wisten hiervan.

Hr. R.G. Visser
Laatst bijgewerkt: 25 september 2023

Prima hotel!

Mooie kamers,erg leuk personeel vooral de animatie jongens. Waren met 11 personen en hebben een grandioze vakantie gehad Voor herhaling vatbaar,

Laatst bijgewerkt: 19 september 2023