IC Hotels Residence reviews

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

Ontspannen vakantie

Wij zijn hier al eerder geweest en het blijft een fijn hotel, vooral voor oudere en gezinnen met jonge kinderen. Eten en drinken is heel goed. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2024

Het was een mooi schoon hotel

Wij zijn 3 januari vertrokken en dat is echt goed te doen we hebben 1 dag regen gehad. We hebben zelfs nog even buiten kunnen zwemmen. het was echt een schoon hotel veel te doen gevarieerd eten. Je kan echt veel cocktails bestellen. Kamers wat aan de oude kant. Alleen het personeel is niet aardig ze lachen nooit praten eigelijk ook nooit. Lijkt alsof ze liever ergens willen zijn ze hebben ook niks laten weten met inchecken over uitchecken dus je moest blijkbaar 10/11 uit je kamer zijn. Cola had bijna nooit prik was ook vervelend.

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2024

Top hotel

Zeer fijn hotel vriendelijk personeel vana alles te doen voor kinderen

Laatst bijgewerkt: 16 november 2023

IC Green Palace Lara

Goed hotel, vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2019

Top vakantie

super net hotel, personeel is vriendelijk en doet zijn best. Eten is goed en er is genoeg keus. Zou hier zeker nog een keer naar toe gaan.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

Top hotel voor alle leeftijden.

Voor ieder wat wils. Genoeg animatie voor jong en oud, maar relaxen kan daar ook op zeker

Laatst bijgewerkt: 13 september 2019

Heerlijk luxe ressort

Heel groot mooi ressort en lekker luxe. Heel vriendelijk personeel en werken hard. Hebben een top vakantie gehad. Enig nadeel is dat het niet in de buurt van winkels zit maar is heel goed te doen met een taxi. Hele nette service ongeveer €20,00 en dan blijft de taxi chauffeur ook nog eens 3 uur op je wachten dus echt top geregeld.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Geweldig park voor jong en oud!

Het is een heerlijk park om lekker van de zon en zee te genieten.Het eten was top, de mensen werken keihard om het je naar je zin te maken en ze lopen heel de dag met een lach op hun gezicht. Het park is ook mooi groen en voor de kinderen is ook aan alles gedacht. in 1 woord top!

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Fantastisch tophotel! Alles goed 1 heel groot minpunt keiharde bedden!! nu nog last van Mn rug

Absoluut tophotel ! Zou wel terug willen, alleen als ze andere bedden hebben. Want heb nog last van Mn rug . En normaal heb ik daar nooit last van op een vakantie . Bedden waren absurd keihard

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2019

Prachtig mooi en zeer schoon complex

Schoon hotel en complex, vriendelijk personeel, dichtbij de luchthaven