Lara Barut Collection reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 18 september 2023

Prachtig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hr. C. de Boer
Laatst bijgewerkt: 18 juni 2022

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2022

Een luxe droomvakantie

Dit hotel is niet het goedkoopste , maar dit is een hotel boven alle verwachtingen , je wordt er als VIP behandelt . Eenmaal je hierheen bent geweest , kom je ZEKER terug . TOPHOTEL .

Mw. C.H. Hessels - Slijm
Laatst bijgewerkt: 29 april 2022

Een heel erg mooi vernieuwd resort met veel faciliteiten. Hospitality stroomt hier door de aderen van al het personeel. Kwaliteit van het eten is heel goed en ze hebben meerdere a la carte restaurants met uitstekende kwaliteit. Vooral het sushi restaurant is een leuk concept. Je zit met elkaar aan een hele grote ovalen tafel met in het midden alle gerechtjes die langskomen en die je kunt pakken wanneer je er zin in hebt. Erg leuk, ook voor de kinderen! De zwembaden zijn ook heel mooi en ze hebben sinds dit jaar een waterpark. Het gedeelte van het resort met de swim up kamers is ook erg mooi! Dit ligt in het lagoon gedeelte. En ook aan de zee is het heerlijk vertoeven, leuke bar om na het zonnen nog even lekker te zitten borrelen.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2020

Een fantastisch hotel

We waren hier in jan 2020 voor de 22ste keer. In feite zegt dit al meer dan genoeg. We komen hier graag terug en waarom? Het hotel straalt in alle opzichten rust uit. Fantastisch hotel in alle opzichten! Buffetten zijn uitmuntend en de a la carte restaurants subliem! Alles is tot in de puntjes verzorgd. De kamers zijn super en worden elke dag schoongemaakt. De zwembaden zijn super schoon, heerlijke en voldoende bedjes. Het strand is zeer netjes en ook hier is overal plaats. Bij zowel zwembaden als strand, onbeperkt handdoeken beschikbaar, Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam op elk gebied. De glimlach is overal bij iedereen aanwezig . De hele dag entertainment aanwezig voor zowel jong als oud. Qua animatie: zeer goede shows van hoge kwaliteit, elke week poolparty met DJ en schuim ed., garden party, noem maar op.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

Geweldig Hotel

Geweldig Hotel Goed eten en drinken kamers goed en schoon personeel vriendelijk in een woord geweldig

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

Een fantastisch hotel

We waren hier in oktober voor de 21ste keer. In feite zegt dit al meer dan genoeg. We komen hier graag terug en waarom? Het hotel straalt in alle opzichten rust uit. Fantastisch hotel in alle opzichten! Buffetten zijn uitmuntend en de a la carte restaurants subliem! Alles is tot in de puntjes verzorgd. De kamers zijn super en worden elke dag schoongemaakt. De zwembaden zijn super schoon, heerlijke en voldoende bedjes. Het strand is zeer netjes en ook hier is overal plaats. Bij zowel zwembaden als strand, onbeperkt handdoeken beschikbaar, Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam op elk gebied. De glimlach is overal bij iedereen aanwezig . De hele dag entertainment aanwezig voor zowel jong als oud. Qua animatie: zeer goede shows van hoge kwaliteit, elke week poolparty met DJ en schuim ed., garden party, noem maar op.

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2019

Een geweldig resort

We komen hier al jaren. Eten en drinken zeer goed, zowel in het het hoofdrestaurant als in de 8 à la carte restaurants. Al het personeel enorm vriendelijk en behulpzaam. Altijd is er overal voldoende plaats en nergens wachtrijen. Entertainment op hoog nivo

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2019

Mooie kamers Prachtige buffetten Mooie zwembaden Vriendelijke bediening

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2019

Super lux hotel en omgeving, wel betaalbaar

Ik ben binnen een maand voor de tweede keer naar Barut Lara gegaan met mijn familie. Alles is perfect daar; tuinen met palmbomen, diversen restaurants en terrassen binnen de tuinen naast de hoofd open buffet restaurant, perfecte gratis spa met aparte sauna voor vrouwen, geweldige entertainment voor kinderen, gezellige sfeer overal. Zeer uitgebreid eten, schone kamers, vriendelijk personeel. Wij voelden ons thuis elk moment. Zeer professioneel is alles daar.

Receptie Barut Lara