Baia Lara reviews

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2023

Onvoorstelbaar dat TUI een lage rating geeft voor dit hotel. We komen hier al jaren en de kwaliteit van dit hotel als geheel is nog steeds top. Nog steeds een aanrader

Laatst bijgewerkt: 21 november 2022

Goed hotel

Een fijn verblijf gehad.

Mw. R.M.J. Knol
Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2022

Een goed hotel maar voor de gezelligheid moet je er niet zijn.

Voor de 3e keer er geweest maar deze keer een enorm tegengevallen. Er zijn 3 verdiepingen opgezet (ca. 100 kamers meer) maar de faciliteiten hetzelfde gebleven. Dus nu massaliteit helaas. De dagelijkse (onbekende) muziek aan het zwembad is iedere dag hetzelfde ook de aquagym muziek. De avonden dat er geen bandje speelt wordt je ‘geteisterd’ door de eigen muziekmixen van de selfmade DJ’s van het hotel die weigeren gezellige herkenbare te draaien om de gasten een gezellige middag of avond te bezorgen.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

Een prachtig resort, genoten van een geweldig mooie vakantie.

We waren met 16 personen i.v.m. ons 50 jarig huwelijksjubileum. Een zeer geslaagde korte vakantie van 6 dgn. Genoten van het prachtige resort met vriendelijk personeel en op een (zeker voor onze groep) zeer geschikte lokatie. We zouden deze vakantie voor geen goud hebben willen missen.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Perfect Hotel

Hotel is fantastisch. Eten en drinken in overvloed. Omgeving is niets. (alleen vele shops)

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2019

fantastisch!!

Een fantastisch hotel!Echt van alle luxe voorzien.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2019

Top op alle gebieden

Top op alle gebieden. Zoals hierboven aangegeven is het hotel voor eenieder aan te bevelen. een aanrader voor alle leeftijden.We zullen zeker nog een keer terugkeren.

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2019

Heerlijke relax vakantie

Fijn hotel. Bij binnenkomst wel wat schrik door zakelijke uitstraling van de receptie maar verder ziet het er prima uit. Personeel zeer vriendelijk en het hotel is erg schoon. Het eten is erg lekker. Animatie volop aanwezig.

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2019

Heerlijk hotel

Het was heel schoon ,en vriendelijk personeel, geweldig verblijf gehad. Zeker nog een keer terug!

Ingang buffetrestaurant
Bij de beachbar