Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace reviews

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2023

Super schoon en netjes

Hotel is goed onderhouden alles is aanwezig. Hygiënisch, geordend en mooi.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

Schoon hotel

Ijskoud zwembad. Neppe flessen drank. Vanaf 2u geen drank meer beschikbaar. Het eten is elke dag het zelfde. Personeel is heel chagrijnig er kan geen lach vanaf. HotelKamer werd een dag te vroeg op slot gedaan, gelukkig met de schoonmaakster dat zei de kamer nog open maakte zodat wij onze spullen eruit konden halen.

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2022

een fantastisch hotel

Een prima vakantie gehad; het hotel is prachtig, groot zwembad en 's-avonds volop vertier: shows en life-music. Het eten is ook fantastisch, volop keus ,wel een druk restaurant maar altijd wel plaats. Een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

Kamers netjes en schoonmaakster netjes en behulpzasm

Algemeen is het een mooi accomodatie om lekker bij te komen.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2022

Mooi schoon goed onderhouden hotel

Het Hotel ligt op 20 minuten van de luchthaven. Het is een mooi, schoon hotel met vriendelijk personeel. Eten kon je 24u per dag in de restaurant. Waar kleding/ T-shirt aan, verplicht is. Hierdoor waren het geen vreet schuren maar nette eetgelegenheden. Veel nationaliteiten. familie hotel

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Luxe, vermaak en ontspanning

Normaal schrijven we geen recensies maar voor Swandor Topkapi maken we een uitzondering. Het beste hotel wat we in 8 keer Turkije hebben meegemaakt. Vooral opvallend waren de goede matrassen!! Hotelkamer ontbrak aan niets. Fijn en luxe hotel. Elke avond een show (echt professionals!) En aansluitend live muziek of openlucht disci. Fijne bediening, weten na 1 dag precies welke gast wat precies drinkt. Het buffet was echt waanzinnig, bijna een complete fabriekshal met 4 rijen buffet, dieet, glutenvrij, salades, desserts, soepen, vis, salades, fruit en dan nog een aangrenzende ruimte waarin ze live cooking doen. Was warm en zeker niet onbelangrijk ook gaar en smaakvol. Voor elk wat wils. Zwembad was wat aan de koude kant maar het was dan ook begin mei. Groot genoeg met volop activiteiten door het animatieteam. Goede ligbedden, fijne handdoekservice. Als iemand hier nog niet tevreden is dan vind je jouw droomvakantie niet in Turkije en misschien wel nergens voor deze prijs.

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2022

Echt wow! Fijn en veel ruimte!

We hebben ons zeer goed vermaakt op het grote terrein van dit hotel. De 5 sterren hebben ze zeker verdiend, alles is tip-top in orde en het eten is zeer uitgebreid en gevarieerd. Mooi restaurant en het thema van het Topkapi Palace is duidelijk doorgevoerd in alle gebouwen en elementen!

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2017

niet goed

gewoon niet hycienisch slecht te verstaan of niet

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2016

Prima hotel voor in het naseizoen!

Groot hotel, verouderd, maar netjes en schoon, hotel ging na de dag van ons vertrek dicht, enige barretjes en faciliteiten waren gesloten, maar er was nog genoeg te doen, personeel was over het algemeen erg stug en niet vriendelijk, het eten was heel goed, gevarieerd en veel keus, er waren wel ontzettend veel Turkse mensen in het hotel, waarvan veel gesluierde vrouwen en vrouwen in Bourkinies, doordat er congressen werden gehouden, het laatste weekend zat vol met Turkse voetbalploegen, maar al met al hebben we totaal geen last gehad van anderen, het aquapark is verouderd, de zwembaden zijn erg koud

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2016

voor de 2e keer. Goed, net hotel, wel iets verouderd, maar goed voor elkaar!

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je kunt ook gebruik maken van Kremlin Palace. Leuk voor de afwisseling!

Desserts
Het zwembad