5 beoordelingen voor Hotel Venezia Palace in Kundu Turkse Riviera

Venezia Palace

5 sterren
5.6
  • Animatie
    7.5
  • Eten & drinken
    6.8
  • Faciliteiten
    7.3
  • Hygiëne
    6.3
  • Kamer
    6.3
  • Kindvriendelijkheid
    8.5
  • Kwaliteit bedden
    6.0
  • Ligging
    5.5
  • Prijs/ kwaliteit
    4.5
  • Service personeel
    7.4
  • 0 experts: -
  • 5 vakantiegangers: 5.6
5 beoordelingen
  • 3.0
    • Service personeel
      7.0
    J.E. Vriend
    op 19.08.2019:

    Vies hotel met slecht eten, slechte hygiene

    Kamers zijn vies + beddenlakens, regelmatig vies beddengoed laten omruilen. Receptie spreekt nauwelijks engels, hoofdzakelijk russen gasten. Tijdens ons verblijf 4 Hollanders, wat warm moet zijn is te koud eten. Al tijdens ontbijt lange wachtrijen. Iedere dag contact moeten opnemen voor ontbreken van handdoeken etc in badkamer. Walgelijk hotel en absoluut geen ultra incl.

    Lees meer
  • 3.0
    • Animatie
      5.0
    • Eten & drinken
      3.0
    • Faciliteiten
      4.0
    • Hygiëne
      2.0
    • Kamer
      2.0
    • Kindvriendelijkheid
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      5.0
    • Ligging
      3.0
    • Prijs/ kwaliteit
      2.0
    • Service personeel
      5.0
    Desiree
    op 17.08.2019:

    Mooi hotel met mooi zwembad

    Venezia hotel is mooi om te zien. De kamers zijn gedateerd. Het hotel is volledig gericht op de Russen. Het eten is matig. De hygiëne daar mogen ze wel wat meer aandacht aan besteden. Het restaurant is te klein. De roomservice vergeet te vaak wat.

    Lees meer
  • 7.0
    • Animatie
      10.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      7.0
    • Kindvriendelijkheid
      10.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      5.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      7.0
    Catinga
    op 06.05.2017:

    Mooi hotel,goed onderhouden

    Eten is altijd lauw tot echt koud,mensen gezien die niet aan andere denken tijdens t eten, volle borden opscheppen jij hebt dan niks en vervolgens de helft weggooien, zelf gezien schalen met aardbeien meenemen .Minpunt 2e gedeelte restaurant roken toegestaan,maak dit rookvrij ook omdat men er ook eten bereid,en wat me ook stoorde mentaliteit van bepaalde mensen.

    Lees meer
  • 7.0
    • Eten & drinken
      10.0
    • Faciliteiten
      9.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kamer
      8.0
    • Ligging
      8.0
    • Service personeel
      10.0
    W
    op 07.10.2007:

    Prima service, heel vriendelijk personeel

  • 8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      9.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      8.0
    • Ligging
      6.0
    • Service personeel
      8.0
    loes
    op 05.09.2007:

    Goed hotel, omgeving minder.

    Heerlijk hotel om te sporten, te relaxen en je te laten verwennen. Jammer dat in de omgeving weinig te doen is. Met taxi is Antalya makkelijk te bereiken. De Dolmus is een ervaring op zich. Niet geweten dat er zo veel mensen in een kleine bus passen.

    Lees meer
  • J.E. Vriend
    op 19.08.2019:

    Receptie zegt dat er al 16 jr geen belgen- nederlanders zijn geweest. Dat moet je wel vermelden

  • Desiree
    op 17.08.2019:

    Aanbeveling voor het hotel....er lopen te veel kapiteinen op een schip. Iedereen doet maar wat. Tip....maak het hotel beter schoon.

  • Catinga
    op 06.05.2017:

    Eten warmer,en zorgen dat mensen geen volle schalen eten meenemen zodat andere er ook van kunnen genieten.