Side Prenses Resort Hotel & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2023

Zeer goed hotel!

Erg goed hotel, eten drinken goed! Ligging ook perfect, je loopt langs het zwembad naar de lift, die brengt je naar beneden,5 min lopen vanaf de kamer en je bent op het strand. Hier loopt ook een wandelpad naar oud Side, waar je genoeg winkels, terrassen en restaurants hebt. Dolmus stopt voor het hotel, je betaald €1 om naar centum Manavgat te gaan. Daar zit ook een gigantische overdekt winkelcentrum Nova Mall. Personeel erg vriendelijk! Aan het zwembad genoeg ligbedden , waar je naar de bar loopt om een drankje te halen. Echt een aanrader, als zijn er altijd mensen die wat te zeuren hebben!

Laatst bijgewerkt: 21 september 2022

zeer net resort

dit grote en prima resort en spa is een prima hotel. de voorzieningen zijn goed. prima zwembad en poolbar (met cocktails aan het zwembad) vriendelijk personeel dat erg hun best doet. Gratis Wifi bij receptie zwembad en strand/bar; dit zou ook wel op de kamers mogen. Hen genoten

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

keurig net hotel met vriendelijk personeel

keurig net hotel met vriendelijk personeel.mooi groot en schoon zwembad.uitgebreid en diverse soorten eten.

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2020

Mooi hotel, voor deze periode in niet voor seizoen een prima verblijf.

Het hotel is prima. Personeel niet allemaal even enthousiast maar wel vriendelijk. In het hoog seizoen zal het gezien de grote van het hotel erg druk zijn. Nu was het heel relaxed tijdens de tijden van het eten. Vrees dat er in het hoogseizoen er heel anders aan toe gaat. Voor jongeren is er weinig te doen. Een chill ruimte zou uitkomst bieden. Slechts 1 pingpong tafel die binnen staat. De tennisbaan is ook niet meer bruikbaar omdat daar een kooi op is gezet om te voetballen/basketballen.

Laatst bijgewerkt: 25 mei 2019

Mooi vriendelijk

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Leuke mensen bij het animatieteam. Lekker eten en drinken. Fijn zwembad.

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2019

Dachten dat het luxer zou zijn maar is verouderd.

Pad naar het strand is geen karretje moet je lopen

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

prima hotel keurig en goed gelegen

keurig hotel alleen de kamer die wij hadden was onlogisch ingedeeld maar verder prima. netjes. goed eten. Animatie was niet alles en onopvallend. En betalen voor de wifi is niet meer van deze tijd. Bovendien betaalde ik maar had geen wifi op mijn kamer.

Laatst bijgewerkt: 10 november 2018

Geweldig hotel

Het enige nadeel van dit hotel vind ik de bedden die zijn echt veeeel te hard .ik slaap dan als ik hier heenga op het bed met een luchtbed

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2018

Uitstekend Hotel, waar je naar terug wil.

Het Hotel is alles wat je op je vakantie wil, wij zijn hier voor de tweede keer. Een aanrader voor wie en onbezorgde vakantie wil.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2018

heerlijk hotel

Wij komen hier zeker nog terug. Erg fijne sfeer in dit hotel.

Uitzicht vanaf de tennis baan