Paloma Perissia reviews

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2023

Kamer met groot terras

Definitie van groot terras op begane grond is toch wat tegen gevallen.

Laatst bijgewerkt: 8 juli 2023

Paloma Perisia

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2023

Kamers en hotel mooi schoon

Het kan beter er is maar 1 bar bij het zwembad dat is veel te weinig. Misschien ook eettentje buiten dan hoef je niet elke keer na binnen. Beetje meer afwisselend eten zou ook fijn zijn .

Hr. F.M. Wezeman
Laatst bijgewerkt: 29 september 2022

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2019

Geweldig hotel

Bijna alles was top alleen was er te weinig personeel bij de terrassen.

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2019

Prachtig hotel

Prachtig gelegen aan strand., temidden van mooi onderhouden tuin. 2 keer per dag vers fruit op strand. Kwaliteit eten hoog nivea, koffie apparaat werkte niet altijd. Te weinig parasols op groot terras en ongezellig doordat het niet aangekleed is.(geen planten en kussens) Taxi en dolmus voor de deur. Mooie boulevard. Bij vertrek konden we kamer langer behouden voor 40 euro

Laatst bijgewerkt: 28 april 2019

Schoon en modern vakantie verblijf

heerlijke vakantie gehad, alles heel schoon en modern ingericht. ondanks de vele mensen toch heel relaxt allemaal en strand voor hotel. Personeel werkt heel hard en doet zijn uiterste best om iedereen het naar de zin te maken, en we hopen dat sommige mensen eens begrip krijgen voor die harde werkers want dat miste weleens.

Laatst bijgewerkt: 5 november 2018

goed maar gedateerd

lekker eten en drank goede liggin tov winkels,side en strand.kamers zijn vernieuwd nu nog de publike ruimtes en het wordt top

Laatst bijgewerkt: 14 november 2017

Super nu weer voor de 11 e X geweest

Alleen je boekt 8 dagen en 7 nachten maar dat kloot NIET!!! We wsren er maar6,5 dag en 7 nachten!!! Werden om 2 uur opgelaald bij het hotel!!! Stonden op 9 uur al in Zaventum Belgie Dit vond ikniet zo netjes heb betaald voor 7 nachten en 8 dagen Dan ook nog netjes online stoelen bedproken bij elkaar a €5 per stoel. Omdat we links in het vliegtuig wilden zitten om de watervallen vanuit de lucht te kunnen zien maar ik had helemaal GEEN raam zat tegen PLASTIC want nergens bij mij een raam dus grld foetsi!!!! Al bij al n super vakantie alleen Corendon viel mij dus tegen ze spraken in dat hele oude toestel van Corendon ALLEEN Turks!! Terug een nieuw toestel ook alleen Turks en GEEN Hoofdsteunen Wilde in dec weer maar alleen Corendon vliegt dan en heb daarover nu mijn bedenkingen. Hoop dat jullie wat regelen ik had zondag al n klacht ingefiend maar hoor niets! Masndag nog eens gebeld masr moest per mail maar nog niets. Hoop dat ik nu antwoord krijg dn het stoelgeld in ieder geval terug Hoop nu snel een antwoord te krijgen Gr fam Huijbregts Etten Leur

Laatst bijgewerkt: 14 november 2017

Nu weer super

Super vakantie allern Corendon viel tegen slevhte vliegtuigen Heeneg Turks en Turkspersoneel plaatsen bedproken maar GEEN raam !! Wel betaald Dag en nacht KORTER dsn bexprojen 8 dagrn 7 nachten Was 6,5 dsg rn 7 nachten dus toch n - punt voor corendon