Dream World Aqua reviews

Laatst bijgewerkt: 6 april 2024

Aanrader

Dicht bij winkel walhalla op loopafstand

Laatst bijgewerkt: 9 december 2023

Geweldig hotel met heel veel glijbanen voor kleine en hele grote kinderen volwassenen

SAELS
Laatst bijgewerkt: 7 november 2023

Fijne vakantie

We hebben een fijne vakantie gehad in dit hotel. De reisorganisatie was prima geregeld. Wel een opmerking over de plaatselijke reisleider,Yoda. Hier zijn we niet tevreden over . Bij de eerste kennismaking was hij vooral geïnteresseerd om uitstappen te verkopen. We moesten een dag voor onze terugreis een whats app naar hem sturen om de uren van onze terugvlucht te weten en de transfer. We hebben dit gedaan maar geen antwoord gekregen. We probeerden het dan via de app, dit lukte ook niet. Dit veroorzaakte de nodige stress. Spijtig.

Mw. M. Derksen
Laatst bijgewerkt: 24 september 2023

Mw. C. Schoppema
Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2023

Fantastisch!

Wat heb ik samen met mijn dochter genoten van een fantastische vakantie bij DreamWorld Aqua. Een zeer mooi, schoon hotel met super vriendelijk personeel. Prima eten, genoeg keuze. Leuke animatie, geweldige glijbanen en verkoelende zwembaden. Op ‘t strand geldt ook je all inclusive dus beter kan gewoon niet. Ik raad het echt aan om hier eens je vakantie te vieren!

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2023

Prima hotel prijs/ kwaliteit

Leuke vakantie gehad Eten was prima, vriendelijk personeel en animatie Leuke zwembaden en genoeg lig bedden Badkamers zijn wel aan vernieuwing toe (stinken)

Maureen Kleis
Laatst bijgewerkt: 27 juni 2023

Super hotel, centrale ligging

Heerlijk hotel, centrale ligging, nabij winkels. Strand shuttlebus. Lopend 1 km. Vriendelijk personeel, lekker eten en heel veel keus. Van ontbijt tot lunch, tussendoortjes, ijsjes en diner. Super zwembaden (5) en de glijbanen waren het meest in trek. Vanaf 1.20 cm mag je ervan af. Kinderbad met ook 8 glijbanen en 20cm diep. Heerlijk om te spelen en af te koelen. Super annimatieteam. Leuke activiteiten en super poolparty gehad. Wij slepen in laaggebouw, dat was een beetje gehorig. Maar ligt natuurlijk ook echt aan de buren die je hebt. Elke dag om 8 uur kwam de schoonmaker met een karretje voorbij. Dat was jammer. Kamers voorzien van airco

Hr. Y. Koolhout
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2023

Prima Hotel

Het hotel is prima. Genoeg verschillende dingen om te doen (winkels buiten het hotel op loopafstand), voor kinderen is er genoeg te doen met een fantastisch animatie team. Het eten is goed. De 3 dingen die beduidend minder waren was het toetjesbuffet wat gewoon echt niet lekker was, de kamer was heel gehorig met een airco die maar half werkte maar het meest frustrerende waren de mensen bij de receptie die stuk voor stuk onvriendelijk en alles behalve gast vrij waren (op enkele lobby boys na..). Gelukkig waren wij niet de enigste die hierover klaagde!

Kangus
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2023

Mw. S. Bruijnen
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2023

Prachtig hotel

Voor de 2de keer naar dit hotel en we hebben weer genoten! Het was druk maar alles was weer goed geregeld! Ene minpunt was dat het water koud was om te douchen