Dosi reviews

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2023

Topweek!

Wij hebben hier een topweek gehad. Ontzettend lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel, goede bedden en erg rustig! Wij gaan zeker weer! Het zwembad was wel ontzettend koud, dat was jammer, maar voor de rest, echt geweldig.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Familie Herk

We hebben een leuke vakantie gehad met 2 tieners 15-17jaar. Het is wel hier en daar aan vernieuwing toe maar dat heeft bij ons de pret niet onderdrukt. Eten is ook variabel en voor elk wat wils. Alleen wat betreft de animatie die was niet goed. Misschien omdat het einde seizoen is? Weinig animo en je had eerst kinderdisco om 20u daarna pas om 22.30u voor de “volwassenen” maar voor de rest heerlijke vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2023

All inclusive Holiday to Dosi hotel

Hotel, good, staff friendly, nice food. Little or no evening activity, entertainment at hotel. Paid for transfer to and back frm hotel. But they refused to bring us back to airport for departure because they couldn't find our booking information which Prijsvrij did themselves. We almost missed our plane if we had listened to them. We will never book holidays with Prijsvrij again. We spent 60€ extra for our transfer back to airport.

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2023

Vliegmaatschappij

Over de accommodatie ben ik meer dan tevreden maar over de vliegmaatschappij ben ik zeer ontevreden! We hadden vooraf stoelen geboekt waar je ook flink voor betaald en vervolgens checken we in en zie ik dat er gewoon een andere stoel is toegewezen ! Toen we ze daar op aanspraken wilde ze het niet eens oplossen terwijl we er gewoon voor betaald hebben

Laatst bijgewerkt: 5 november 2022

Gezellig hotel

Goed eten,vriendelijk personeel. Voor jong en oud en heerlijke hamam genomen in het hotel zeker een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Zeer vriendelijk personeel.

Voor het gene wat je ervoor betaald. Is het echt goed. Er zijn altijd wat puntjes, maar wij hebben echt niks te klagen gehad. Zou er zeker nog een keer naartoe gaan. Ik snapte eerlijk gezegd de negatieve tijd niet, die je in andere recensies leest.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Mooi maar gedateerd hotel.

Mooi maar gedateerd hotel. 2 mooie zwembaden waarvan er 1 met een glijbaan is. Heel vriendelijk personeel. Lopen de benen onder hun kont vandaan. Werd ook altijd drinken aan tafel gebracht. Als je je glas leeg had, kwamen ze weer een nieuw glas drinken brengen. Hotel wordt op dit moment/is inmiddels verkocht. Kwaliteit frisdranken (op 7up na) aan de lage kant. Eten was prima. Diversiteit qua eten minder, maar wat er was, was goed en lekker. Zeg altijd als het bier koud is, smaakt het goed, maar was hier helaas niet het geval. Was geen Efes/Tuborg. Kon met bus naar het strand, echter moest daar voor het eten/drinken extra betaald worden. Prijs/kwaliteit was perfect. Hebben er heerlijk 17 dagen vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2022

klachten worden niet serieus genomen door de receptie

we hebben 3 x geklaagd over dat er water uit t plafond kwam als er wordt gedoucht of wc werd gebruikt door de kamer boven ons. Bij de 2 x (klacht door reisbegeleiding) werd er wel iemand langs gestuurd, maar probleem niet verholpen dus weer geklaagd en weer geen actie ondernomen. handdoeken werden steeds nat. kwalijke zaak. en ook geen passende oplossing aangeboden.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2022

Veel animatie, verouderd hotel, eten goed, hotel schoon

Hotel is erg gedateerd. Kamers waren schoon. Eten was goed maar veelal hetzelfde, weinig variatie. Eerste indruk viel tegen, maar achteraf hebben we een leuke vakantie gehad. Elke avond wel iets leuks te doen en overdag ook

Verjaardag tafel laten dekken.
Impressie ijstaart feest diner