Crystal Sunset Luxury Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 9 december 2023

Mooi hotel

Mooi groot hotel heel goed eten en drinken veel variatie. Jammer dat het zwembad water zo koud is in oktober. Het zeewater was heerlijk

König
Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2023

Supermooi/ schoon hotel en zwembad met glijbanen voor jong en oud

Super vakantie gehad bij dit hotel. Echt een aanrader voor jong en oud.

Hr. R Huijers
Laatst bijgewerkt: 19 september 2023

Chrystal Sunset Luxury en spa

Uitstekend hotel. Goed eten en mooie faciliteiten.

Hr. F.H.M. Huveneers
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2023

Super leuke vakantie gehad!

9 dagen op dit resort gezeten. Alles ziet er erg schoon en verzorgd uit! Het personeel is erg behulpzaam, en er is niks teveel! Het eten is heerlijk en heel veel keuze! Het enige minpunt is dat het eten niet echt warm is. Zeker een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 2 november 2022

Mooi hotel met aardig personeel

Mooi zwembad en net hotel met aardig personeel, enige jammere wat ik kan bedenken is dat de toeristen bijna allemaal handdoeken op de ligbedden neer gingen leggen, zelfs de avond daarvoor al.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2022

Leuk voor kinderen

Mooie resort op een goede locatie met wat winkeltjes. Super glijbanen en genoeg ruimte om te zwemmen. Het eten is wel iedere dag hetzelfde. Maar veel keus dat je toch iedere dag wat anders kan eten. Jammer dat veel eten koud was. Kamers zijn ok. Niet heel goed schoongemaakt. Bedden zijn hard en half doorgezakt. Kussen voor kleine kinderen en zorgt ervoor dat je bijna niet kan slapen. Voorr het echte shoppen naar Side Mall met de taxi ongeveer 10 minuten.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2022

Prachtig hotel.vriendelijk personeel heel schoon een echte aanraader zeer geschikt voor kinderen mooie accomodatie eten zeer uigebreid mooie kamers die hygieniche worden schoongemaakt .personeel zeer vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2022

Goed hotel voor gezin met kinderen

Vliegtuig (Sunexpres) vertrok 2 uur later. In het vliegtuig hoorden we dat ( om onduidelijke redenen) onze koffers niet meegenomen waren. Bij aankomst in Turkije nog een keer 2 uur in de rij gestaan bij het bureau om de koffers aan te melden. 2 dagen later kwamen de koffers. Slechte beurt van Prijsvrij.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

Prachtig en fijn hotel voor gezinnen met vriendelijk personeel

Wij hebben als gezin van 5 erg genoten van dit hotel. Leuke glijbanen, prachtige shows, eten was prima, mooie kamer, heel vriendelijk personeel. Ze zijn altijd bezig met schoonmaken, opruimen etc. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt, maar het animatie team had allerlei leuke activiteiten. Er is genoeg te doen in ieder geval. Aanrader.

Hr. J.J.L. Kuipers
Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2022

De kenners worde hier niet vrolijk van . Zo is al het eten daar