Numa Konaktepe reviews

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2022

Gezellige hotel waar Nederlanders al jaren graag komen!

Gezellig hotel wij zijn er drie weken geweest en ons geen moment verveeld! Gezellige BBQ op het strand geregeld door “Ome Jan” Fijn was het zwembad bij het strand ook is daar alles gerenoveerd nieuwe toiletten nieuwe bar en terras geweldig personeel o.a AGIT die je drankjes zelfs op het strand kwam brengen.

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2022

Het is echt een 4 sterren hotel

We hebben dit hotel geboekt voor de goede reviews. Maar als je 5 sterren bent gewend zo als wij. Moesten we erg wennen 1 keer per verblijf Schone strandlaken en 3 keer in de week normale handdoeken. Ook het eten was voldoende maar een heel klein buffet . En de alcoholische dranken is zeer beperkt een paar drankjes maar . Kortom voor een vier sterren hotel is het een goed hotel. Oja nadeel om 7:30 liggen erop alle zwembaden stoeltjes vol met handdoeken . Dus wil een plekje op tijd je wekker zetten.

Laatst bijgewerkt: 25 december 2019

Wat een fijn , kind vriendelijk hotel. Personeel was ook vriendelijk. Het overvloed aan eten met all inclusief was top!! Zeer gevarieerd! Het was ons eerste vakantie reis naar Turkije met peuter, was echt zeer geslaagd!

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

Heerlijk genieten met een baby van 7 maanden

Echt een top vakantie. Personeel is super vriendelijk en ontzettend kind vriendelijk. Eten was hier prima. De kamer was iets wat gedateerd, maar bij andere was de kamer al gerenoveerd en die was echt prachtig. Bedden slapen goed en voor de kleine hadden ze een goed camping bedje. Ook zal je er niet vervelen. Her animatie team zorgt ervoor dat je van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat word beziggehouden met leuke spellen en activiteiten. Daarnaast was de sla ook super. We hebben een uitgebreide behandeling gehad van 2.5 uur en hebben hier ontzettend van genoten. En dit tegerlijker tijd terwijl iemand op onze baby paste.

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2019

fantastische vakantie vriendelijk personeel

eten en drinken goed en gevarieerd service prima geen problemen tegen gekomen .volgend jaar boek ik zeker drie weken !!!!

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2019

Gezellig en verzorg hotel personeel zeer vriendelijk

Ik beveel het hotel zeker aan wij en onze kinderen hebben genoten daar eten is heerlijk en veel keuze en er is de gehele dag wat, te doen voor de kinderen

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2019

Een super vriendelijk hotel

Een fijn hotel super mooi gerenoveerd De kamer was elke dag weer netjes en schoon. Het eten elke dag voor ieder wat wilt van vlees ,vis tot vegetarisch. Het eten zoals de snacks voor de kids ook weer super van heerlijke turkse broodjes tot ijsjes waar ze geen genoeg van kregen het personeel zowel in het restaurant tot de bar ook weer vriendelijk super wij zijn zoals de eerste keer weer super tevreden.

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

Erg mooi hotel met vriendelijk personeel

Erg goed hotel. Fijn dat er een adults only zwembad is. Kinderen werden weggestuurd wanneer ze er zwommen. Met mijn verjaardag lag er zonder het verteld te hebben een fles wijn op de kamer met een fruitmand. Enige nadeel waren de lange rijen met het eten. Dit heb ik ondanks meerdere drukke hotels nog nooit meegemaakt. Al met al was het een top vakantie!

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2019

Heerlijk om weer op je eigen plekje terug te zijn!!

Als wij komen is er altijd een kus-vriendelijke begroeting, daar wij al meerdere malen hier gewezen zijn.

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2019

Vriendelijk, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

Het Hotel is bezig met een renovatie,de kamers zien er prima uit en de centrale hal is mooi vernieuwd. Het aanbod van eten is verruimd en ruim voldoende, ook kwalitatief. Alles ziet er netjes verzorgd uit. Voor ons is de harde muziek bij het zwembad een minpuntje, maar dat schijnt niet anders te kunnen

Mooi opgemaaktbed