Xeno Eftalia Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2023

Mooie vakantie

Gezellig net hotel

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2023

Even snel een weekje er tussenuit

Was een prima hotel met alle voorzieningen, maar wel jammer dat je bij aankomst toch moet betalen voor de wifi (wat met tieners wel handig is) terwijl op de site staat dat dit gratis is. Daarnaast zijn de kamers wel erg gehorig en gedateerd, tijd voor een opknapbeurt. Nog wel veel russen aanwezig maar dat heb je overal wel en moet je niks van aantrekken. Het eten was afwisselend en verder prima. Al met al een leuke en prima vakantie.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2023

Hotel voor aso Russen

Het eten was koud, alsof het al 45min stond voor dat de zaal open ging. En het hotel zal vol met asociale Russen die werkelijk denken alles te zijn.

Fred & Patricia
Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2023

Heel veel russen, koud eten en oude zooi

In het hotel waren heel veel russen, zo'n 90%. Het eten was wel goed qua smaak maar altijd lauw. Als je het personeel hierop aansprak, keken ze je alleen maar aan. Gelukkig een magnetron gevonden :-). Management zit 's avond aan het tafeltje een fles whisky (of andere sterke drank) te verorberen. Regelmatig was het toiletpapier op in de algemene toiletruimte en regelmatig stonk het daar ook. 2 toiletten voor mannen en 2 voor vrouwen is ook wel heel erg weinig voor zo'n groot hotel. Kamers zijn heel gehorig (wij hadden een familie kamer) en aangezien het merendeel van de gasten russen waren, werd er ook geen rekening met de rest van de gasten gehouden. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer heen. Zelfs 2 sterren is nog te weinig!

Asserrar
Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2023

Slecht, mede door valse info door Prijsvrij

Klacht ingediend bij klachtenkompas.. veel valse info van Prijsvrij. Er is geen kidsclub, geen gratis wifi, zelfs de betaalde werkt niet. Kamers zijn vervuild en worden niet regelmatig schoongemaakt. Na 00.30 is er niets te eten meer.hierdoor veel kosten gemaakt in de avond/nacht. ik kon niet inchecken voor mijn terugvlucht door verkeerde info van Prijsvrij, hierdoor moest ik bellen, transfer terug was onbekend, hierdoor moest ik wederom bellen..kosten €92.. zeer slecht en misleidend

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2023

Nooit meer

Kamers zijn oudbollig en vies. Handdoeken in de kamers worden maar 2x per week verschoond, even als de strandhanddoek. Personeel is zeer onvriendelijk en er kan geen lach of een hallo vanaf. Entertainment is elke dag hetzelfde en stelt echt niets voor. Eten is zeer slecht en in de 10 dagen dat we er waren hebben we geen tot zeer weinig variatie gezien. Na dag 3 komt het je strot uit.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2022

veel te druk

veel te druk en heel erg veel op turkse mensen gericht ,ook de animatie

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Slecht hotel voor Europese mensen, vies oud hotel

Heel slecht hotel. Personeel spreekt hoofdzakelijk Turks. Spreken geen Engels of Duits. Dus absoluut geen hotel voor Europese gasten. Eten iedere dag hetzelfde en er staat alleen in Turks bij wat je eet. Absoluut geen 4 sterren, hoogstens 1 ster . Geen a la carte restaurant, volgens info hotel wel. Familie kamer met 2 badkamers volgens brochure, hebben ze niet eens. Handdoeken 1 maal in de 4 dagen verschoond. Binnenzwembad was leeg en zat helemaal vol schimmel. Dit was de slechtste vakantie ooit in 20 jaar turkeije en ook nog onze eerste vakantie met kinderen en kleinkinderen.

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2022

smerig en vies hotel

Ik raad niemand aan om daar heen te gaan vol Turken eten net een vreet schuur en erg vies honden aanwezig het volk wat er rond loopt erg acociaal en onbeleefd

Laatst bijgewerkt: 26 september 2019

een geweldig hotel voor gezinnen met kinderen

een geweldig hotel voor gezinnen met kinderen. Heel veel te doen voor kinderen van groot naar klein. het is zeker een aanrader

Badkamer
kapot