Queen's Park Le Jardin reviews

Laatst bijgewerkt: 4 november 2023

Wij zijn weer terug van een geweldige vakantie van queens park le jardin we komen daar steeds weer terug geweldige animatie personeel barmannen en vrouwen gülcin guest relation personeel koffiebar en niet te vergeten de tuinmannen die alles goed onderhouden

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2023

Beste prijs/kwaliteit

Het is een hotel waar alles bij de hand is. Er is genoeg te doen voor heel het gezin. Ligt aan een grote winkelstraat waar je lekker kan shoppen. Service is geweldig en het voelt iedere keer weer als thuiskomen!

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2023

Prachtig resort

Prachtig resort gelegen aan zee. Vriendelijk personeel. Een heerlijk koffiecorner met goede en lekkere koffie. Waren er voor de derde keer en gaan in mei 2024 zeker weer terug. Zodra we door de deur gaan voelen we het als thuis komen.

Mw. C. Rijkers
Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2023

Top hotel aanrader

Super vakantie top hotel personeel zeer vriendelijk entertainment top kamers zeer goed . Eten drinken top . We komen er al 14 x

Hr. M. Louwers
Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2023

Resort le Jardin

Vakantie 2023

Mw. G. Tolhuis
Laatst bijgewerkt: 27 juni 2023

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2022

Goed hotel

Prachtig gelegen,goed hotel Alles wat je nodig hebt voor een fijne zon vakantie.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

gewoon erg goed voor wat je betaad

wil je een mooi hotel met veel tuin en strand naast de deur en ook rolstoel begaanbaar ook bij t strand en rolstoel vriendelijk door het hele hotel dan zit je daar goed ook voor de kinderen is het goed

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2022

Zeer goed hotel

Goede ligging direct vanuit de tuin het strand op Zeer vriendelijk personeel We komen zeker terug voor de 6de keer

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2022

super

vriendelijk behulpzaam schoon goed eten fijn strand

Hotel