Emelda Sun Club reviews

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

Heerlijke plek voor een familie vakantie

Dit was onze tweede keer naar Emelda Sun Club en we hebben weer enorm genoten. Kregen een gratis upgrade naar een familie villa en alles was weer heel goed. Veel variatie in eten van goede kwaliteit en heel veel drankjes gedurende 24 uur beschikbaar. Zo veel mogelijkheden in dit grote vakantie ‘park’ en veel mooie planten en bloemen. Echt een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2022

Heerlijk hotel gelegen op een bloemrijk terrein

Het hotel bestaat uit verschillende kleine gebouwen die in een prachtige aangelegde tuin staan. Veel bloeiende bomen en planten. De zwembaden zijn mooi! De ligging is aan het kiezelstrand. Het eten is prima! De bediening is vriendelijk. De bar bij de receptie 24 uur per dag geopend. Erg weinig nederlanders aanwezig en veel russen. Wij hebben dit niet als een probleem ervaren.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

Russen en niet voor rustzoekers

We hadden ons niet gerealiseerd dat er zoveel Russen in het hotel EN in Kemer komen. Ook al hadden we er niet al te veel last van, andere nationaliteiten hebben we wel een klik op vakantie, zoals Engelsen of Duitsers. De sfeer is dan anders vinden wij. Verder veel herrie aan muziek en late volwassen Animatie aan muziek, voor ons is na 10.00 uur dansen wat aan de late kant op vakantie.